کد خبر : 1763211 | 01 تیر 1400 ساعت 18:26 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

په په: جلوی آلمان بد بودیم، اما آنقدر هم ضعیف نیستیم

په په، مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال تاکید کرد آنها می خواهند خودشان را برابر فرانسه ثابت کنند.

په په: جلوی آلمان بد بودیم، اما آنقدر هم ضعیف نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال علیرغم شروعی مقتدرانه و برتری با سه گل برابر مجارستان، در دومین مسابقه برابر آلمان با چهار گل شکست خورد و حالا صعود این تیم به دور بعدی در هاله ای از ابهام قرار دارد. په په در استانه دیدار برابر فرانسه مدعی شد تیم ملی پرتغال به دنبال صعود به دور بعد است  و رسیدن به این هدف تنها با کسب پیروزی برابر فرانسه انجام می شود.

 

په په گفت: "صعود به دور بعدی رقابت های یورو 2020 تنها در دست خودمان است و این مهمترین چیزی است که باید به خاطر بسپاریم. ما می دانیم که این دیدار دشوار خواهد بود، اما سعی خواهیم کرد انتظارات همه را مدیریت کرده و از گروه خود صعود کنیم.

 

1615121

 

تیم ملی پرتغال در دیدار فردا شب باید همان تیم همیشگی بوده و در زمین همبستگی و شجاعت نشان  دهد. ما باید آنچه سرمربی از ما می خواهد را انجام دهیم، زیرا می دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم.

 

این فرصت را داریم که در یک گروه دشوار از 9 امتیاز ممکن شش امتیاز بگیریم. ممکن است در بهترین شرایط ممکن نباشیم، اما آنقدرها هم بد نیستیم. در واقع ما یک نمایش بد مقابل آلمان داشتیم و اکنون فرصتی برای بهبود شرایط داریم و رسیدن به این هدف تنها با کسب پیروزی محقق می شود.

 

بعد از شکست مقابل آلمان کل اعضای تیم بسیار ناراحت بودند. ما عملکرد فردی خود را آنالیز کرده و سپس زیر نظر سرمربی این کار را انجام دادیم. ما می خواهیم شخصیت تیمی پرتغال را نشان دهیم و کل تیم آماده و مصمم است تا در بازی فردا شب خودش را ثابت کند."

دیدگاه‌ها