کد خبر : 1763212 | 01 تیر 1400 ساعت 19:26 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

از جدایی سرخیو راموس از رئال تا صعود رایو وایکانو به لالیگا

۱۰ اتفاق مهم فوتبال اسپانیا در هفته‌ای که گذشت

در یک هفته اخیر اتفاقات مهمی در فوتبال اسپانیا رخ داده که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم.

۱۰ اتفاق مهم فوتبال اسپانیا در هفته‌ای که گذشت

به گزارش "ورزش سه" بعد از این که رایو وایکانو در مسابقه پلی آف به پیروزی رسید، ما حالا 20 تیم‌ حاضر در لالیگای فصل 22-2021 را می‌شناسیم. همچنین اتفاقات مهم دیگری نیز در طول این هفته رخ داد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.

 

رایو وایکانو و صعود به لالیگا
رایو وایکانو در بازی برگشت پلی آف لالیگا یک بازگشت حماسی را رقم زد و با پیروزی 2-0 مقابل خیرونا در مجموع با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید و جواز حضور در لالیگا را کسب کرد. این تیم حتی بازی را با 10 نفر به اتمام رساند اما نهایتاً هر طور که بود بعد از دو سال دوباره به رقابت‌های لالیگا بازگشت.

 

 

1615119

 

 

خداحافظی سرخیو راموس از رئال مادرید
سرخیو راموس پس از 16 سال حضور در رئال مادرید، از لوس بلانکوس خداحافظی کرده است. دفاع میانی افسانه ای، سانتیاگو برنابئو را پس از 671 بازی رسمی، 437 پیروزی، 101 گل و 22 قهرمانی ترک می کند. این باشگاه روز پنجشنبه مراسم تودیع مدافع اسپانیایی را برگزار کرد.

 

 

1615116

 

 

بارسلونا ممفیس دیپای را جذب کرد
بارسلونا با جذب ممفیس دیپای، مهاجم هلندی، چهارمین خرید خود را در تابستان انجام داده است.  بارسا پس از خرید سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون، اکنون دیپای را پس از پایان قراردادش با لیون فرانسه به خدمت گرفت.  ممفیس پیش از این با رونالد کومان در تیم ملی هلند کار کرده است.

 

 

1615115

 

 

بارسلونا از کیت جدید و منحصر به فرد خود رونمایی می کند
پیراهن خانگی جدید بارسلونا با نوارهای آبی و قرمز کلاسیک به شکلی منحصر به فرد رونمایی شده است. بازیکنان تیم های اول مردان و زنان این باشگاه، به عنوان مدل از این لباس ها رونمایی کردند.

 

روبرت مورنو سرمربی جدید گرانادا شد
گرانادا سرمربی جدید خود را انتخاب و روبرت مورنو را به جای دیگو مارتینز به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. مورنو پیش از این دستیار لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بود و بعد از به وجود آمدن مشکلات شخصی برای انریکه به شکل موقت هدایت لاروخا را بر عهده گرفت. مورنو پیش از این در لیگ یک فرانسه هدایت موناکو را بر عهده داشت.

 

تمدید قرارداد ادواردو کودت با سلتاویگو
ادواردو کودت قرارداد جدید خود را با سلتاویگو امضا کرد. کودت در نوامبر 2020 کار خود را به عنوان سرمربی سلتا آغاز کرد و فصل را با رتبه هشتمی به اتمام رساند. با توجه به این که او یک پیش فصل کامل را با سلتا خواهد بود، انتظار می رود که در فصل پیش رو با این تیم نتایج قابل توجهی کسب کند.

 

 

1615117

 

 

انتقال آیسا مندی به ویارئال
ویارئال خط دفاع خود را تقویت کرده و آیسا مندی، بازیکن ملی‌پوش الجزایری را در یک انتقال آزاد به خدمت گرفت.  مدافع میانی پس از گذراندن 5 فصل گذشته در رئال بتیس،  قرارداد جدید خود را با زیردریایی زرد تا سال 2025 به امضا رساند.

 

 

1615118

 

 

درگذشت لوئیس دل سول
فوتبال اسپانیا روز یکشنبه پس از اعلام درگذشت لوئیس دل سول در سن 86 سالگی در سوگ بود. این هافبک در دوران بازی خود در رئال بتیس و رئال مادرید بازی کرد. او همچنین در چند مقطع هدایت رئال بتیس را بر عهده داشت.

 

فصل جدید لالیگا از اواسط ماه آگوست آغاز می شود
فصل 22-2021 لالیگا قرار است از اواسط ماه آگوست آغاز شود. هفته گذشته لالیگا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و وزارت ورزش این کشور در این زمینه با یکدیگر به توافق رسیدند.

 

پنج ستاره لالیگا برنده جایزه بهترین بازیکن زمین در یورو
در پایان هر مسابقه یورو 2020، یوفا جایزه Star of Match خود را می دهد و تاکنون پنج بازیکن لالیگا به عنوان بهترین بازیکن زمین در یورو 2020 معرفی شده اند: داوید آلابا، گرت بیل، لوکا مودریچ ، الکساندر  ایساک و جوردی آلبا.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها