کد خبر : 1763214 | 01 تیر 1400 ساعت 18:35 | 36.1K بازدید | 9 دیدگاه

کابوس برای دمبله؛ زمان دوری ستاره بارسا مشخص شد

به نظر می رسد زمان دوری عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا بیشتر از حد انتظار خواهد بود.

کابوس برای دمبله؛ زمان دوری ستاره بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات گذشته برای عثمان دمبله در حال تکرار است و این ستاره جوان و فرانسوی باز هم مدتی طولانی به علت مصدومیت از میادین دور خواهد بود. عثمان دمبله که در دقیقه 57 مسابقه با مجارستان وارد زمین شده بود، در اواخر مسابقه دچار مصدومیت شده و در دقیقه 87 زمین را ترک کرد. کادر فنی فرانسه خیلی زود اعلام کرد رقابت های یورو 2020 برای عثمان دمبله به اتمام رسید و حالا به نظر می رسد تبعات بیشتری در انتظار این بازیکن است.

 

1613852

 

نشریه اکیپ ساعتی قبل اعلام کرد عثمان دمبله تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب تا چهار ماه آینده از میادین دور خواهد بود. بر اساس این گزارش عثمان دمبله تمرینات پیش فصل بارسلونا و بازی های ابتدایی این تیم را از دست خواهد داد.

 

عثمان دمبله از یک مشکل اساسی در عضله دوسر ران راست خود رنج می برد. این جراحی نیز مانند جراحی سپتامبر 2017 و فوریه 2020 در فنلاند انجام خواهد شد و اگرچه هنوز خبر به صورت رسمی اعلام نشده، اما به نظر می رسد زمان بهبودی این بازیکن حداقل چهار ماه خواهد بود. قرارداد عثمان دمبله در تابستان سال دیگر با بارسلونا به اتمام خواهد رسید و مصدومیت های متوالی این بازیکن مدیران باشگاه را در مورد تمدید قرارداد احتمالی با او مردد ساخته است.


در همین راستا باشگاه بارسلونا نیز تایید کرده که عثمان دمبله عمل جراحی احتیاج دارد اما آنها مشخص نکرده‌اند که مدت زمان دوری این ستاره فرانسوی از میادین چقدر خواهد بود.

دیدگاه‌ها