کد خبر : 1763217 | 01 تیر 1400 ساعت 18:51 | 32.1K بازدید | 6 دیدگاه

داوران شجاعانه قضاوت نمی‌کنند؛ 

فاضلی: صفحات استقلالی تمرکز ما را به هم زدند

مربی تیم فوتبال پدیده معتقد است اگر تیمش پیش از اردوی تیم ملی با استقلال بازی می‌کرد، نتیجه چیز دیگری غیر از باخت شاگردان رحمتی می شد.

فاضلی: صفحات استقلالی تمرکز ما را به هم زدند

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده پس از دیدار شب گذشته تیمش برابر استقلال گفتگویی با خبرنگار ما انجام داده که در ادامه می خوانید. 

 

*هارمونی ما بعد از گل بهم ریخت 
برنامه ریزی خوبی برای بازی با استقلال داشتیم. با شروع بازی سعی کردیم تیم استقلال را کنترل کنیم و اگر توانستیم در نیمه اول گل بزنیم؛ اگر نه هم با مساوی بیرون بیاییم. برنامه ما بیشتر روی ۱۵ دقیقه پایانی بازی بود تا با تعویض‌ها بتوانیم تغییر را در روند این دیدار ایجاد کنیم ولی متاسفانه در نیمه دوم و به خاطر گلی که خوردیم هارمونی تیم ما به هم ریخت. همچنین مصدومیت رضا یزدان دوست باعث شد که ما دو تغییر در خط دفاع مان بدهیم و همین موضوع یک مقدار تیم ما را از ریتم انداخت. در ادامه همان طور که مشاهده کردید با تعویض‌هایی که داشتیم توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم  و دو توپ به تیرک دروازه استقلال زدیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

 

*احساس می کنم داوران شجاعانه قضاوت نمی کنند
در خصوص داوری باید عرض کنم که همان طور که مربیان ما باید مسابقه را مدیریت کنند، داوران هم باید مسابقه را مدیریت کنند. آنها به خصوص زمانی که برای تیم‌های بزرگ قضاوت می کنند، مشکل دارند. به نظر من این حلقه مفقوده در داوری است و باید حتماً آموزش‌هایی در این زمینه طراحی شود. احساس من این است به خاطر هجمه ای که در فضای مجازی به داوران وارد می شود به خصوص در دوران کرونا که تماشاگران نیستند یک مقدار داوران ما شجاعانه قضاوت نمی کنند. این موضوع به ما ضربه زد. علی رغم این که احترام خاصی برای کار‌شناسان قائل هستم یا بازی را درست ندیده اند یا اینکه با عکس قضاوت کرده اند.  البته شاید کارشناسان ما هم سعی دارند ماجراهای مربوط به اتفاقات داوری را مدیریت کنند. در صحنه ای که ما اعتراض داریم، زمانی که توپ ارسال می‌شود پای بازیکن حریف روی زمین ثابت است و فقط بالاتنه و دستش را به سمت توپ پرتاب می‌کند و این یک حرکت عامدانه است. چون می خواست جلوی توپ را بگیرد و واضح است که پنالتی بوده و زاویه داور  هم درست بود. نمی دانم چرا پنالتی گرفته نشد. من احساس می‌کنم حق  تیم ما اینجا خورده شده است‌‌.

 

*صفحات استقلال تمرکز ما را به هم زدند 
قبل از بازی در خصوص محمد حسین مرادمند هجمه هایی به باشگاه ما وارد کردند که شیطنت محسوب می شود و من این شیطنت را از سمت صفحات استقلالی می دانم که می‌خواستند تیم ما را وارد حاشیه بکنند. چون خود آقای مرادمند و همه می‌دانند که چک در اختیار آقای حمیداوی بوده و تیم هم الان در اختیار او نیست. ایشان هم چک ها را خرج کرده و این موضوع ربطی به تیم حال حاضر پدیده ندارد. ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم و اگر قرار است امتیاز هم بگیریم از روی فوتبال خوبمان باشد و  وارد این بازی ها نمی شویم. الان باخت‌مان را قبول می‌کنیم و به تیم حریف هم تبریک می گوییم، ولی واقعیت این است  شیطنت‌هایی در خصوص این قضیه صورت گرفت تا تمرکز تیم ما را به هم بزنند. 

 

*بیشترین مشکلات را ما داشتیم 
تیم ما خصوصی است و مشکلات مدیریتی ما که در مقطعی از فصل داشتیم را هیچ تیمی در لیگ برتر نداشته، ولی صبور بودیم و کار کردیم. خدا را شکر مشکلات حل شد و الان تیم ما آرامش دارد. باور کنید بازیکنان ما یعنی جعفری و فلاحیان اولین بارشان بود که در استادیوم آزادی بازی می کردند، ولی بازی قابل قبولی ارائه کردیم. متاسفانه شرایط بدی را برای ما به وجود آوردند. در فوتبال ما بحث فنی ۱۰۰ درصد تأثیرگذار نیست و عوامل دیگری هم دخیل هستند.  باید طوری ساختارسازی شود که تاثیر عوامل غیر فوتبالی به صفر برسد.

 

 

1566230

 

 

*از این واضح تر نمی توانم بگویم که پدیده هستیم
من نمیدانم چرا هنوز به ما می گویند شهرخودرو ما پدیده هستیم و آقای بادامکی روز گذشته اعتراض خودش را اعلام کرد. متاسفانه این موضوع خودش معضلی شده است. نام تیم ما پدیده است و روی پیراهن هایمان هم لوگوی پدیده خورده؛ از این واضح‌تر نمی توانم این موضوع را بگویم.


*از امثال رحمتی حمایت کنید
رنسانسی در عرصه مربیگری ایجاد شد و آقای رحمتی به عنوان  یک مربی جوان روی کار آمد. او در سال اول مشکلات عدیده ای را تجربه کرد. حقیقتا خودم به عنوان سرمربی در نساجی مشکلات بسیاری  را تجربه کردم و متاسفانه می‌بینم که آقای رحمتی هم این معضلات را دارد. باید از مهدی رحمتی به عنوان یک مربی جوان حمایت شود. ایشان در مقاطعی مباحث مالی و پشتیبانی تیم را در اختیار گرفت و مشکلات سختی را تجربه کرد. در سال اول تجربه مربیگری اش به اندازه ده سال تجربه کسب کرد. دوست ندارم مشکلات غیر فوتبالی که در تیم نساجی برای من پیش آمد برای او هم پیش بیاید ولی باید وضعیت به سمتی پیش برود که فوتبال ما رشد کند نه اینکه مربی های جوان سوخت بشوند. 

 

*قبل از اردوی تیم ملی بازی می‌کردیم، نتیجه چیز دیگری می شد
متاسفانه برنامه ریزی سازمان لیگ هم به ما ضربه زد. ما یک ماه استراحت کردیم و رفتیم بازی با آلومینیوم اراک را باختیم و بعد شرایط بازی پیدا کردیم و گل گهر را بردیم و باز لیگ تعطیل شد و به استقلال باختیم. ما می توانستیم بازی با استقلال را قبل از بازی‌های تیم ملی برگزار کنیم ولی متاسفانه این بازی را عقب انداختند، اما بعد از دو استراحت دو باخت داشتیم. قطعا اگر در شرایط مسابقات بودیم این نتایج برای ما بهتر می شد.

دیدگاه‌ها