کد خبر : 1763221 | 01 تیر 1400 ساعت 19:14 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

پس از سه سال حضور پرفراز و نشیب؛ 

پایان ماجراجویی نودی‌ها در لیگ یک؟

شاگردان علی لطیفی روز گذشته در ورزشگاه امام علی سیرجان شکست سنگینی را متحمل شدند.

پایان ماجراجویی نودی‌ها در لیگ یک؟ 

به گزارش "ورزش سه"، داستان حضور نود ارومیه در فوتبال ایران به 2 سال قبل بازمی گردد که امتیاز گسترش فولاد تبریز با موافقت زنوزی در استان آذریجان به شهر دیگری داده شد و ارومیه با نود در مسابقات لیگ دسته اول حاضر شد.


این تیم در اولین فصل با وحید بیاتلو خیلی خوب نتیجه نگرفت ولی این مربیِ جوان علی رغم اینکه تیمش هفته های ابتدایی را به دلیل طولانی شدن ماجرای انتقال تیم از دست داده بود، توانست تیم را در مسابقات حفظ کند و در دومین فصل حضور توانست نود ارومیه را با وجود تمام مشکلات زیرساختی به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تبدیل کند؛ رویایی که البته برای فوتبال‌دوستان ارومیه‌ای با اختلافاتی که میان وحید بیاتلو سرمربی تیم و بهاری مدیرعامل تیم ایجاد شد و مشکلات مالی ادامه پیدا کرد، خیلی زود تمام شد و بیاتلو هم پیش از اینکه فصل تمام شود، ارومیه را ترک کرد.


فصل جدید برای نود ارومیه مانند فصل اول خوب پیش نرفت و این تیم همواره در رتبه های پایینی جدول رده بندی قرار داشت و بهاری درنهایت تصمیم به برکناری سرمربی تیم گرفت و هدایت تیمش را پس از مدتی به علی لطیفی سپرد. مهاجم سابق استقلال شروع خوبی در ارومیه داشت و توانست مقابل یکی از رقبایی اصلی نود که قشقایی شیراز بود، با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند ولی در ادامه یک شکست و یک تساوی حاصل کار نودی ها شد تا شرایط سختی برای ماندن در لیگ پیدا کنند.


درنهایت شب گذشته نود ارومیه در سیرجان مقابل آرمان گهر با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد تا با توجه به نتیجه کسب شده در دیدار چوکا و استقلال ملاثانی که به سود شاگردان پیوس تمام شد، اختلاف نودی ها با تیم پانزدهم به عدد 7 برسد و شانس این تیم برای ماندن بسیار کم شد.


نود با مساعدت زنوزی و خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز توانست نام ارومیه را که بیشتر با والیبال و کشتی شناخته می‌شد را حداقل برای 2،3 سال در فوتبال ایران مطرح کند ولی به نظر می رسد 4 بازی باقی مانده پایان کار این تیم در لیگ دسته اول باشد، مگر اینکه شاهد اتفاقات عجیب و غریبی باشیم.

دیدگاه‌ها