کد خبر : 1763222 | 01 تیر 1400 ساعت 19:20 | 37.3K بازدید | 2 دیدگاه

سوارز: بازی در تیمی جز لیورپول برایم دشوار است

لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای اتلتیکومادرید شایعات جدایی از این باشگاه را تکذیب کرد.

سوارز: بازی در تیمی جز لیورپول برایم دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز بعد از جدایی غیرمنتظره از بارسلونا عملکرد فوق العاده ای در ترکیب اتلتیکومادرید داشته و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لالیگا لقب گرفت. شایعاتی در مورد احتمال بازگشت لوییس سوارز به لیگ برتر در هفته های اخیر مطرح شده، اما این بازیکن مدعی شد در اتلتیکو راحت است و البته بازی کردن در تیمی جز لیورپول برای او آسان نخواهد بود.

 

1605287

 

لوییس سوارز گفت: "بازی در هر تیم دیگری به غیر از لیورپول در لیگ برتر انگلیس سخت خواهد بود. من رابطه خوبی با هواداران لیورپول داشته و امیدوارم هنوز هم داشته باشم، پس بازی برای هر تیم  دیگری برای من عجیب خواهد بود. قهرمان شدن با لیورپول در لیگ برتر یک هدف ویژه بود، اما خوشحالم که اکنون انتظار آنها تمام شده است. در حال حاضر به نظر لیورپول تبدیل به تیمی شده که برای فصول آینده نیز برای موفقیت رقابت می کند. حالا لیورپول در همان جایگاهی است که به آن تعلق دارد.

 

در حال حاضر من از حضور در اتلتیکومادرید لذت می برم. ما در اسپانیا مستقر شده و جا افتاده ایم و نیازی نیست که درباره رفتن من فکر کنید. وقتی به دوران حضورم در اتلتیکومادرید و اعتقاد دیگو سیمئونه به خودم فکر می کنم، به راحتی متوجه می شوم که انتقال به این باشگاه تصمیم درستی برای من بود."

دیدگاه‌ها