کد خبر : 1763226 | 01 تیر 1400 ساعت 19:59 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

شزنی:

لوا یک رهبر واقعی است؛ به صعود اعتقاد داریم

وویچک شزنی، دروازه بان تیم ملی لهستان، معتقد است که آنها می‌توانند به مرحله بعدی رقابت های یورو صعود کنند.

لوا یک رهبر واقعی است؛ به صعود اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، لهستان یک امتیازی فردا در آخرین بازی‌های مرحله گروهی خود به مصاف سوئد خواهد رفت. شرایط گروه E رقابت های یورو بسیار پیچیده است و حتی لهستان می تواند با پیروزی در مسابقه فردا شب برابر سوئد جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند.

 

وویچک شزنی، دروازه‌بان تیم ملی لهستان، پیش از بازی فردای این تیم مقابل سوئد گفت: "ما باید گل بزنیم. از نظر ذهنی، وقتی می دانید که باید در مسابقه برنده شوید بسیار آسان است.  نیازی به حدس و گمان نیست.  بنابراین رویکرد ذهنی نسبت به چنین مسابقه‌ای بسیار ساده تر است زیرا برای چند دقیقه آخر یا مسابقه بعدی انرژی نمی گذارید.  شما برای زندگی خود بازی می کنید و من فکر می کنم این می تواند به ما کمک کند.

 

 

1615138

 

 

من مطمئنم که این اعتقاد در تیم وجود دارد که ما می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. این درحالی است که گاهی اوقات از نظر ریاضی این اعتقاد وجود دارد که شما می توانید به مرحله بعد صعود کنید اما امیدی در تیم وجود ندارد. بعد از اولین مسابقه ما در جام جهانی 2018، وقتی هنوز دو مسابقه پیش رو داشتیم و می توانستیم از گروه صعود کنیم، روحیه ای در تیم وجود نداشت. و اینجا بعد از مسابقه اول، حتی اگر خود را در موقعیت بسیار دشواری قرار داده باشیم، می توانستیم بگوییم که ایمان و اراده لازم برای صعود را داریم."

 

شزنی درباره روبرت لواندوفسکی: " روبرت بسیار خونسرد است؛ اگرچه در برابر اسپانیا می توانستید روبرت کمی متفاوت را ببینید؛ کمی عصبانی که انرژی مثبتی به تیم می دهد. او مانند یک رهبر است نه مثل کاپیتان هایی که فکر می‌کنند باید بر سر دیگر بازیکنان فقط فریاد بزنند."

 

 

1615139

دیدگاه‌ها