کد خبر : 1763228 | 01 تیر 1400 ساعت 19:59 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساموئل اتوئو:

رفتن مورینیو به رم؟ قلب من شکست!

ساموئل اتوئو، مهاجم سابق و کامرونی اینتر مدعی شد دیدن ژوزه مورینیو در باشگاه رم برایش ناراحت کننده و دردناک است.

رفتن مورینیو به رم؟ قلب من شکست!

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو بعد از انتقال به اینتر روزهای فوق العاده ای را زیر نظر ژوزه مورینیو در این باشگاه سپری کرده و در سال 2010 موفق به فتح سه گانه ای فراموش نشدنی در تاریخ این باشگاه شد. مورینیو چندی قبل هدایت باشگاه رم را به مدت سه فصل قبول کرد و حالا شاگرد سابق او در اینتر علیرغم آرزوی موفقیت برای سرمربی پرتغالی در تیم جدید، اذعان داشت اینتر همیشه برای او اولویت خواهد داشت.

 

1615141

 

ساموئل اتوئو گفت: "صادقانه می گویم حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رم باعث ناراحتی من شد و دلیلی نمی بینم این موضوع را پنهان کنم. این مورینیو بود که باعث شد من به موفقیت های زیادی در فوتبال ایتالیا دست پیدا کرده و این فرصت نصیبم شود. حالا او راهی تیم دیگری شده و این ناراحت کننده است. اما من می دانم که خود مورینیو از رفتن به باشگاه رم خوشحال است و برای من دوستی با او بالاتر از همه چیز است.

 

البته من دوست داشتم مورینیو را دوباره روی نیمکت باشگاه اینتر ببینم. اگرچه آرزو می کنم مورینیو در رم به موفقیت برسد، اما اینتر همیشه برای من تیم اول است. خود مورینیو نیز باید این موضوع را درک کند. البته من او را خیلی دوست دارم، اما اینتر همیشه برای من اولویت اول خواهد بود."

دیدگاه‌ها