کد خبر : 1763232 | 01 تیر 1400 ساعت 20:25 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: مطمئنم برنده می‌شویم و صعود می‌کنیم اما...

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید آنها باید در استفاده از موقعیت های خود بهتر عمل کنند.

انریکه: مطمئنم برنده می‌شویم و صعود می‌کنیم اما...

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شروع ناامیدکننده‌ای در رقابت‌های یورو داشته و در دو مسابقه ابتدایی خود متوقف شده است؛ موضوعی که باعث شده مسابقه آخر برای آنها حکم مرگ و زندگی را داشته باشد و تیم لوئیس انریکه برای صعود تنها به پیروزی مقابل اسلواکی احتیاج داشته باشد.

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از بازی فردای این مقابل اسلواکی گفت: " کاملا درست می‌گویید که روش بازی اسلواکی گل زدن به آن ها را دشوار می‌کند. حتی یک تساوی نیز برای آنها خوب خواهد بود. غلبه بر آنها از طریق عمق بسیار دشوار است چراکه با تعداد نفرات زیادی دفاع می‌کنند. این یک مسابقه پیچیده‌تر از آن چیزی که مردم انتظارش را دارند، خواهد بود. ما در دو مسابقه قبلی خود با سختی هایی روبرو شدیم و حالا در بازی سوم نیز انتظار چنین مسئله ای را داریم.

 

 

1615145

 

 

یکی از مواردی که ما در تیم مورد بحث قرار دادیم این است که بازیکنان شجاعت بیشتری در استفاده از خلاقیت خود داشته باشند. بازیکنان می خواهند و در واقع سعی می‌کنند که ریسک پذیری داشته باشند. وقتی به مرحله آخر یعنی درون محوطه جریمه می رسید باید موقعیت‌هایی ایجاد کنید.  در عین حال من می‌گویم که در یورو ما یکی از تیم هایی هستیم که بیشترین موقعیت‌ها را ایجاد کرده ایم اما در عین حال اگر آنها را تبدیل به گل نکنیم فایده ای ندارد. به عنوان مثال در آخرین مسابقه ما یک پنالتی را هدر دادیم. فکر می‌کنم که در تمام کنندگی باید پیشرفت داشته باشیم."

 

انریکه در ادامه گفت:"در رقابتهایی مانند یورو نتایج تعیین کننده هستند. در واقع نتایج می تواند کارهایی که شما قبلا انجام داده اید را هم پنهان کند. ما قرار نیست تغییری در عملکرد خود داشته باشیم بلکه تنها باید از موقعیت‌های مان استفاده کنیم.

 

من مطمئن هستم که ما برنده می‌شویم و صعود می‌کنیم. اما من این گمان را در مورد دو مسابقه قبلی نیز داشتم بنابراین احتمالاً نمی توانم مرجع مناسبی در این باره باشم. من مشتاقانه منتظر لحظه ای هستم که بازیکنان می توانند از موقعیت خود استفاده کنند و ما به پیروزی برسیم. در دیدار مقابل لهستان ما 15 دقیقه پیش بودیم اما در اوایل نیمه دوم گل دریافت کردیم."

 

 

1615007

دیدگاه‌ها