کد خبر : 1763248 | 01 تیر 1400 ساعت 22:09 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پایان گل‌نخوردن‌های تیم فکری با شیمبا(عکس)

نیمه اول دیدار فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان با تک گل لوسیانو پریرا خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه مجتبی حسینی از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان جدا شد، این تیم با داریوش یزدی شرایط خوبی نداشت و اگر همان وضعیت ادامه دار می شد، احتمالا حالا این تیم یکی از نامزدهای اصلی سقوط به شمار می رفت، ولی مدیران باشگاه پس از 5 مسابقه محمود فکری سرمربی مستعفی استقلال را برای خروج این تیم از بحران انتخاب کردند.

 

1615171

 


محمود فکری چند روز پس از قبول هدایت این تیم باید در نقش جهان به مصاف سپاهان می رفت و توانست تیمش را با تساوی بدون گل از زمین خارج کند. دو دیدار بعدی شاگردان فکری مقابل ماشین سازی و مس رفسنجان بود و دو پیروزی یک بر صفر به علاوه سه کلین شیت پیاپی برای کرمانشاهی دروازه بان مسجد سلیمانی ها، به شرایط این تیم در جدول رده بندی بهبود بخشید.

 

 

1615172

 


با این حال در چهارمین مسابقه ای که محمود فکری روی نیمکت مسجد سلیمان نشسته، این تیم درنهایت برای اولین مرتبه گل خورد و لوسیانو پریرا که رکورد بهترین گلزن خارجی لیگ برتر فوتبال ایران را نیز در فصل جاری از آن خود کرده، روی ارسال وحید حیدریه و یک ضربه سر تماشایی دروازه فرهاد کرمانشاهی را باز کرد. این چهارمین گل لوسیانو در بازی های لیگ بیستم بود.

 

 

1615170

دیدگاه‌ها