کد خبر : 1763250 | 01 تیر 1400 ساعت 22:20 | 55.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی PSG بر چلسی در دوئل برای جذب ستاره اینتر

اسکای اسپورتس گزارش داده پاری سن ژرمن در دوئل برای جذب اشرف حکیمی از چلسی پیشی گرفته است.

پیروزی PSG بر چلسی در دوئل برای جذب ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شرایط مالی دشواری را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که آنها در این تابستان برخی ستاره‌های خود را به فروش خواهند رساند. یکی از این بازیکنان اشرف حکیمی است که احتمالاً تنها بعد از یک فصل نراتزوری را ترک خواهد کرد.

 

طبق گزارش‌ها در ایتالیا اینتر برای فروش ستاره مراکشی 80 میلیون یورو می‌خواهد و در این راستا دو تیم پاری‌سن ژرمن و چلسی برای جذب این بازیکن با یکدیگر رقابت می کنند. با این حال هیچ یک از این دو باشگاه هنوز به شکل قطعی خواسته‌های مالی اینتر را برآورده نکرده‌اند.

 

 

1565996

 

 

در همین ارتباط اکنون اسکای اسپورتس مدعی شده که هنوز هر دو باشگاه پاری‌سن ژرمن و چلسی در رقابت برای جذب اشرف حکیمی هستند اما باشگاه فرانسوی از آبی‌های لندن پیشی گرفته و احتمالاً به زودی پیشنهاد رسمی خود که باعث پیروزی آنها در جذب ستاره مراکشی خواهد شد را به نراتزوری ارائه می دهد.

 

در این گزارش ادعا شده که اینتر انتظار دارد PSG طی روزهای آینده پیشنهاد 75 میلیون یورویی خود را به آنها ارائه دهد. اگرچه باشگاه ایتالیایی اعلام کرده که 80 میلیون یورو برای حکیمی میخواهد اما نهایتا به نظر می رسد که این انتقال با همان 75 میلیون یورو نهایی شود.

دیدگاه‌ها