کد خبر : 1763251 | 01 تیر 1400 ساعت 22:43 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد

تیم نساجی مازندران به عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار نهایی این مسابقات ساعاتی پیش در استادیوم کارگران تهران برگزار شد که طی آن نساجی با نتیجه ی دو بر یک از سد تیم تراکتور تبریز گذشت و بر جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور بوسه زد. 

 

 

1615174

 

در نیمه ی نخست این بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. اما با شروع نیمه ی دوم نساجی به طور جدی دروازه ی تراکتور را تهدید کرد و در دقیقه ی 48 موفق شد توسط محمد عباسی به گل برسد. 8 دقیقه ی بعد حسین باباجانی برای نساجی گل زنی کرد تا نتیجه بازی دو بر صفر به سود مازنی شود. بعد از این دو گل تراکتور کمی جلو کشید که گل های خورده را جبران کند که در دقیقه ی 68 گل نخست بازی را به ثمر رساند. در ادامه تلاش های این تیم برای به تساوی کشاندن بازی نتیجه ای نداد و در نهایت نساجی با نتیجه دو بر یک پیروز و قهرمان مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور شد. 

 

این مسابقات با حضور 16 تیم در دو گروه 8 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در پایان تیم های نساجی و تراکتور به عنوان سر گروه به دیدار پایانی راه پیدا کردند. با توافق دو تیم و هم چنین سازمان لیگ دیدار نهایی به صورت تک بازی در تهران برگزار شد و در نهایت هم نساجی قهرمان شد. سازمان لیگ با برگزاری مراسمی در استادیوم کارگران جام قهرمانی را به تیم نساجی اهداء کرد. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی به همراه محمد رضا کشوری دبیر سازمان لیگ – سهیل مهدی رییس کمیته ی مسابقات – غلامرضا جباری رییس دپارتمان کمیته ی جوانان و رضا عبدی مدیر برگزاری لیگ های پایه در مراسم پایانی بازی و اهدای مدال حضور داشتند.

دیدگاه‌ها