کد خبر : 1763285 | 02 تیر 1400 ساعت 09:03 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از صعود به مرحله بعد؛

ساوت‌گیت: این انگلیس چیزهای بیشتری برای ارائه دارد

انگلیس با برد 1-0 برابر جمهوری چک موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 صعود کند.

ساوت‌گیت: این انگلیس چیزهای بیشتری برای ارائه دارد

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت و شاگردانش شب گذشته با گل دقیقه 12 رحیم استرلینگ موفق شدند تا جمهوری چک را شکست داده و به عنوان تیم اول گروه  Dبه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو 2020 صعود کنند. جمهوری چک نیز پس از کرواسی دراین گروه سوم شد.

انگلیس در مرحله بعد باید روز سه شنبه در ومبلی لندن به مصاف تیم دوم گروه F برود؛ یعنی یکی از تیم های فرانسه، آلمان یا پرتغال که امشب و پس از برگزاری آخرین بازی‌های این گروه مشخص خواهد شد.

در حالی که هر سه تیم مذکور حریفان بسیار سخت تری نسبت به تیم هایی که انگلیس تاکنون با آنها دیدار کرده است، هستند، ساوت‌گیت اطمینان دارد که تیمش در مسیر درستی قرار دارد.

 

1615234

 

ساوت‌گیت گفت: "در سه مسابقه ای که ما بازی کردیم دو تا از حریفان کرواسی و جمهوری چک بودند که من فکر می کنم در سطحی بسیار خوب بازی می کنند و ما همچنین اسکاتلند را داشتیم که تجربه ای منحصربه‌فرد بود مخصوصا برای بازیکنان جوان.

اکنون ما در انتظار بازی با قهرمانان جهان (فرانسه)، قهرمانان اروپا (پرتغال) و آلمان هستیم که به نظر می رسد آنها هم دوباره به اوج بازگشته اند. آنها بازیکنان باتجربه ای را دوباره به ترکیب خود برگردانده اند، بنابراین هرکسی که بازی کنیم واقعا حریف سختی خواهد بود. اما ما در حال حاضر 18 ماه است که مسیر خود را کاملاً می شناسیم.

نکته مثبت از نظر ما این است که ما هنوز در حال پیشرفت هستیم و ثابت کرده ایم که بازی در برابر ما دشوار است. چیزهای بیشتری برای ارائه خواهیم داشت و عمقی که تیم دارد و بازیکنانی که ما در اختیار داریم فاکتوری مهم خواهد بود زیرا ما قادر هستیم همه چیز را تغییر دهیم."

 

1615238

 

روند آماده سازی انگلیس برای بازی دیشب اما با اختلال مواجه شده بود چرا که میسون مونت و بن چیلول، دو تن از بازیکنان این تیم، پس از اینکه مشخص شد تماس نزدیکی با بیلی گیلمور، هافبک مبتلا به کرونای اسکاتلند، داشتند، مجبور شدند به قرنطینه بروند. هر دو بازیکن تا صبح سه شنبه باید در قرنطینه بمانند و در نتیجه بعید است که در بازی بعدی انگلیس در دور یک هشتم نهایی حضور داشته باشند.

 

1615237

 

گرت ساوت‌گیت در این باره افزود: "ما کاملاً نسبت به کرونا هوشیار بوده ایم، صادقانه بگویم اینکه با توجه به آنچه اتفاق افتاده است ما به مشکل بزرگتری نخوردیم و زمین‌گیر نشدیم فراتر از درک من است.

این به خصوص برای دو بازیکنی که درگیر شده اند بسیار سخت است. برای ما هم به عنوان یک تیم مفید نیست، اما از اینکه این دو باید فرصت بازی را از دست بدهند به شدت ناراحت هستیم. "

دیدگاه‌ها