کد خبر : 1763286 | 02 تیر 1400 ساعت 09:40 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

به جلسات فدراسیون و کمیته‌ها دعوت نمی‌شدم

رضاسلطانی: احساس کردم به من نیازی ندارند

بازرس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: وقتی به جلسات فدراسیون و کمیته‌ها دعوت نمی‌شدم، نمی‌توانستم پاسخگو باشم.

رضاسلطانی: احساس کردم به من نیازی ندارند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازتسنیم، داود رضاسلطانی درباره استعفا از کمیته فنی و بازرسی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: از سه ماه گذشته در فدراسیون حضور نداشتم. در نقش بازرسی شرایط جدی‌تری را متصور بودم. کسی که بازرس است باید نقش پررنگ‌تری داشته باشد و حضور در جلسات و نظارت روی خیلی از کارهای دیگر از وظایف بازرس است، اما متاسفانه احساس کردم به من نیازی ندارند، چون در هیچ یک از جلسات فدراسیون حضور نداشتم و دعوت نمی‌شدم.
 

وی افزود: طبیعتاً وقتی حضور ندارید، نمی‌توانید جوابگو باشید و من هم وقتی نظارتی بر جلسات و امور مالی ندارم، نمی‌توانم پاسخگو باشم. به هر حال یکی از وظایف من حضور در تمام جلسات و تمام کمیته‌ها است، اما من فقط در جلسه کمیته فنی واترپلو که خودم عضو بودم، حضور داشتم و از من دعوت هم نمی‌کردند.

 

عضو سابق کمیته فنی و بازرسی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان این مطلب که این مسئله را بارها به مسئولان اعلام کرده بود، اما فایده‌ای نداشته است، عنوان کرد: بارها این مسئله را خدمت آقایان گفته بودم، اما این اتفاق نمی‌افتاد و با توجه به اینکه در شرح وظایف من نظارت بر مسائل مالی و جلسات است و باید روی این مسائل آگاهی کامل می‌داشتم، لذا تصمیم گرفتم که استعفا بدهم. چند بار با آقایان شفاهی صحبت کردم، اما نتیجه نگرفتم و به آقای رضوانی و علی‌آبادی گفتم و وقتی نتیجه نگرفتم، فهمیدم حضورم مفید نیست.

 

وی با بیان این مطلب که فعالیت‌های فنی در واترپلو داشته است، گفت: من  کار فنی دارم و سال‌ها در واترپلو زحمت کشیدم و جزو مدرسین و مربی فعالی بودم، اما آقایان اعتقادی نداشتند. بنابراین استعفا دادم و کنار کشیدم. بارها درباره شرایط و تمرینات و حق و حقوق ورزشکاران صحبت کردم، اما به مذاق‌شان خوش نیامد و ناراحت شدند و حتی آقایان رده بالاتر گفتند چرا رسانه‌ای کردی و من گفتم وظیفه‌ام است که از ورزشکاران حمایت کنم.

 

رضاسلطانی خاطرنشان کرد: تیم‌های سایپا و پرسپولیس هنوز تسویه نکرده‌اند. شاید بگویند به خاطر پسرم می‌گویم، اما ورزشکاران همگی بچه‌های ما هستند. پسر من که حقش را گرفته و بخشی از مطالباتش مانده است، اما بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس ریالی از حقوق‌شان دریافت نکرده‌اند و با چه انگیزه‌ای می‌توان آنها را به تمرینات آورد. با این شرایط اگر نباشم، بهتر است.

دیدگاه‌ها