کد خبر : 1763337 | 02 تیر 1400 ساعت 12:07 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

کیکاووس سعیدی به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و قراخانلو بعنوان مشاور علمی پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک معرفی شد.

سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک ، در این نشست که با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، رضا قراخانلو، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو و مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد صالحی امیری طی سخنان کوتاهی اظهار داشت:  قراخانلو یک شخصیت علمی غیرقابل انکار در ورزش کشور هستند که خدمات ایشان به ورزش کشور را هیچ کس نمی تواند انکار کند.

 

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن بیان این مطلب که ما تودیع و معارفه ای نخواهیم داشت افزود: قراخانلو از مجموعه جدا نشده و تا پایان دوره با ما هستند. او مشاور علمی ما است و ماموریت های علمی آکادمی را دنبال می‌کند. همچنین در شورای سیاستگذای آکادمی و شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران نیز حضور دارد پس ما تودیعی نداریم. سعیدی آکادمی را سرپرستی خواهد کرد تا بعد از المپیک یک تصمیم منطقی را در خصوص آکادمی اتخاذ کنیم .

 

وی با اشاره به این مطلب آکادمی باید جزء بهترین های منطقه باشد افزود: ما تلاش می کنیم آکادمی یک مرکز نمونه علمی و تمرینات برتر در سطح منطقه باشد باید این مسیر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا به این جایگاه برسد ما نیمی از برنامه ها را دنبال کردیم و نیمی دیگر مانده است که باید آن را دنبال کنیم.

 

در ادامه این جلسه از سوی دکتر صالحی امیری حکم مشاور علمی پژوهشی رییس کمیته ملی المپیک به  قراخانلو و حکم سرپرستی آکادمی ملی المپیک به کیکاووس سعیدی اعطا شد.

 

دیدگاه‌ها