کد خبر : 1763359 | 02 تیر 1400 ساعت 14:02 | 20.3K بازدید | 5 دیدگاه

بازی رفت روی یک اشتباه باختیم؛

نقی‌زاده: پرسپولیس روز سختی خواهد داشت

هافبک مس رفسنجان معتقد است توانایی کسب امتیاز مقابل پرسپولیس را دارند.

نقی‌زاده: پرسپولیس روز سختی خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده در خصوص شرایط مس رفسنجان اظهار کرد: تعطیلی لیگ فرصت خوبی بود تا دوباره ساماندهی خوبی پیدا کنیم و به شرایط مطلوب قبلی برگردیم. با شروع دوباره بازی‌ها مطمئن باشید دوباره همان مس رفسنجان مدعی را می‌بینید که در نیم‌فصل اول شگفتی‌ساز شده بود.

 

او ادامه داد: دیدارهای دوستانه و اردوی تدارکاتی خوبی در وقفه مسابقات داشتیم و تقریبا خودمان را در شرایط بازی حفظ کردیم؛ البته که این تعطیلی‌ها به ضرر همه تیم‌هاست ولی چاره‌ای نیست و در همین شرایط نیز ما توانستیم با تدابیر آقای ربیعی و کادر فنی خودمان را آماده نگه داریم.

هافبک مس رفسنجان اضافه کرد: قبول داریم در نیم‌فصل دوم کمی از شرایط خوبی که داشتیم، فاصله گرفتیم ولی نباید فراموش کنید که ما یک تیم تازه لیگ برتری هستیم و به نظرم در سال اول حضورمان عملکرد قابل انتظاری داشتیم و امتیازهای خوبی جمع کردیم. هرچند توانایی تیم ما بالاست و در ادامه فصل دوباره پرقدرت‌تر ظاهر می‌شویم.

 

نقی‌زاده درباره تقابل مس با پرسپولیس عنوان کرد: با اینکه از بازی‌ها فاصله داشتیم، اما کاملا برای این مسابقه آماده هستیم و قطعا روز سختی برای آنها رقم می‌زنیم. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما در دیدار رفت هم ما نمایش خوبی داشتیم و روی یک اشتباه گل خوردیم ولی قطعا روز جمعه بازی زیبایی از تیم ما خواهید دید و برای برد تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها