کد خبر : 1763368 | 02 تیر 1400 ساعت 15:01 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

سهرابیان این بار حاضر مقابل استقلال (عکس)

مدافع گل‌گهر این هفته فرصت تقابل مقابل استقلال و تیم سابق خود را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در شرایطی در مسابقه رفت مقابل استقلال قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد که در آن بازی نتوانست از همه بازیکنان خود ازجمله آرمین سهرابیان در خط دفاعی بهره ببرد و سازماندهی دفاعی خوبی داشته باشد.

 

سهرابیان که سابقه دو سال حضور در استقلال و بازی برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دارد، در دیدار هفته نُهم این فصل بخاطر محرومیت جزو فهرست گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال حضور نداشت، اما روز جمعه این فرصت را دارد تا برابر تیم سابق خود در ترکیب قرار بگیرد و تیمش را در رسیدن به امتیاز همراهی کند.

این مدافع جوان در فصل جاری ۲۲ بازی برای گل‌گهر انجام داده و به احتمال فراوان این هفته هم مقابل استقلال در ترکیب و خط دفاعی قرار می‌گیرد و فرصت خودنمایی برابر تیم سابق خود را دارد؛ مسابقه‌ای که حساسیت بیشتری از بازی رفت خواهد داشت و تاثیرگذار در سرنوشت تیم‌های بالای جدول است.

 

1615387

 

1615386

 

امیر قلعه‌نویی در دیدارهای حساس این فصل بعضا همه نفرات خود را در اختیار نداشت، اما این هفته مقابل استقلال می‌تواند از تمام بازیکنان خود ازجمله سهرابیان بهره ببرد و در خط دفاعی منسجم‌تر ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها