کد خبر : 1763388 | 02 تیر 1400 ساعت 16:45 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز مثل یک رویاست

پدیده آتزوری: از خوشحالی چند روز است نخوابیده‌ام

متئو پسینا پدیده فوتبال ایتالیا بهترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می کند.

پدیده آتزوری: از خوشحالی چند روز است نخوابیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، متئو پسینا بازیکن 24 ساله آتالانتا چند روز پیش یکی از به یادماندنی ترین لحظات زندگی خود را تجربه کرد. او در برابر ولز برای ایتالیا گلزنی کرد تا کمک کند ایتالیا با کسب 9 امتیاز از دور گروهی راهی یک هشتم نهایی یورو 2020 و مصاف با اتریش شود.

پسینا که کمترین درآمد را در تیم ایتالیا با دستمزد سالانه 400 هزار یورو دارد، پس از اینکه استفانو سنسی به دلیل مصدومیت کمی قبل از مسابقات یورو 2020 از دست داد، در آخرین لحظه به عضویت آتزوری درآمد.

 

 

1615404

 

 

پسینا در مورد شرایط این روزهایش گفت:« این برای من یک رویاست.  بازی با ولز یک مسابقه عالی بود و خیلی خوشحالم گلزنی کردم.  چند روز است از خوشحالی به سختی خوابیده ام. شرایط فعلی من نشان می دهد آن دسته از بازیکنانی که از سری C شروع می کنند، در صورت تلاش و فداکاری می توانند به تیم ملی برسند.»

 

پسینا که اولین حضور خود را در مونزا در سال 2014 انجام داد، در سال 2015  با میلان قرارداد امضا کرد اما در ادامه به لچه، کاتانیا، کومو و آتالانتا نقل پیوست.

جالب اینکه این بازیکن در در رشته اقتصاد تحصیل می کند.

 

 

1615168

 

 

پسینا می گوید به جای پلی استیشن، مطالعه را ترجیح می دهد و می خواهد مانند مادرش معمار شود. در همین رابطه گفت:« هنگامی که جوان بودم، ریاضیات و هندسه می خواندم. اینها به من کمک کردند ذهنم را باز کنم و سریعتر فکر کنم.»

مهاجم آتزوری دوست دارد وقتی فوتبالش به پایان رسید به عنوان مربی در فوتبال به کار ادامه دهد.

دیدگاه‌ها