کد خبر : 1763401 | 02 تیر 1400 ساعت 17:20 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیروز شو تا به ماشین حساب نیازی نباشد! (عکس)

نشریه ابولا ابراز امیدواری کرد تیم ملی پرتغال در دیدار امشب برابر فرانسه به پیروزی دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال رقابت های یورو 2020 را بسیار خوب آغاز کرده و در دیدار اول خود برابر مجارستان با سه گل به برتری دست یافت. اما شاگردان فرناندو سانتوس در دومین مسابقه خود دور از انتظار ظاهر شده و در روزی که بارها مرتکب اشتباهات فردی ابتدایی شدند، 2-4 مقابل آلمان شکست خورده و سه امتیازی باقی ماندند.

 

اما تیم ملی پرتغال امشب در دیداری دشوار به مصاف فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 خواهد رفت. پرتغال در صورت شکست در این دیدار شانسی برای صعود به دور بعد نداشته و وداعی زودهنگام با تورنمنت خواهد داشت. اما دیروز ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی ضمن ابراز نگرانی در مورد شرایط پرتغال کرد، مدعی شد این تیم باید فرانسه را مغلوب بکند، زیرا در صورت تساوی نیز نیاز به ماشین حساب و در واقع بررسی شرایط گروه های دیگر برای صعود پرتغال وجود خواهد داشت.

 

اما نشریه پرتغالی ابولا نیز امروز در صفحه یک خود به نوعی به صحبت های مورینیو اشاره کرده است. این نشریه از تیتر "آسان ترین راه صعود" استفاده کرده و روی صفحه ماشین حساب عبارت "پیروز شدن" ظاهر شده است. اما تیم ملی فرانسه یکی از مدعیان اصلی فتح عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2020 محسوب می شود و بی تردید غلبه بر این تیم ماموریت بسیاری دشواری برای پرتغال خواهد بود.

 

1615408

دیدگاه‌ها