کد خبر : 1763418 | 02 تیر 1400 ساعت 18:36 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

دی لیخت: ایتالیا هنوز به زمین سفت نخورده است!

ماتیس دی لیخت، مدافع جوان تیم ملی هلند مدعی شد ایتالیا هنوز با رقیب دشواری بازی نکرده است.

دی لیخت: ایتالیا هنوز به زمین سفت نخورده است!

به گزارش "ورزش سه"، هم تیم ملی ایتالیا و هم هلند در هر سه بازی مرحله گروهی خود موفق به کسب پیروزی شده و با اقتدار و کسب 9 امتیاز کامی به مرحله حذفی رقابت های یورو 2020 راه یافتند. ماتیس دی لیخت، مدافع میانی و هلندی یوونتوس علیرغم تمجید از سبک بازی تیم ملی ایتالیا معتقد است این تیم هنوز در برابر قدرت های بزرگ این تورنمنت مانند تیم ملی فرانسه مورد آزمایش قرار نگرفته است.

 

ماتیس دی لیخت گفت: "ما در سه مسابقه مرحله گروهی پیروز شده ایم و یادگیری نکات جدید از هر دیداری اولین مسئله مهم است. حالا باید سایر مسابقات را تماشا کرده و منتظر حریف مرحله یک هشتم نهایی باشیم.

 

1613499

 

عملکرد تیم ملی ایتالیا؟ من خیلی خوب بازی های این تیم نگاه کردم، سبک بازی این تیم مبتنی بر تلاش جمعی همه بازیکنان بوده و این نکته ای مهم است. آنها سبک غیر ایتالیایی را پیاده کرده و با نفرات بالا در حمله ظاهر می شوند. آنها در برابر سه تیم خوب بازی کردند، اما هنوز مقابل تیم های بزرگ مانند فرانسه قرار نگرفته اند.

 

آیا در ایتالیا پیشرفت کرده ام؟ خودم که اینگونه فکر می کنم. من دو سال بیشتر تجربه کسب کرده، چیزهایی را یاد گرفته ام که هرگز در آژاکس ندیده بودم و حالا احساس می کنم بازیکن کامل تری هستم."

دیدگاه‌ها