کد خبر : 1763423 | 02 تیر 1400 ساعت 19:30 | 22K بازدید | 3 دیدگاه

اینسینیه:

جورجینیو لایق توپ طلاست؛ او را استاد صدا می‌زنم

لورنزو اینسینیه، ستاره تیم ملی ایتالیا، تمجید ویژه ای از هم تیمی خود یعنی جورجینیو انجام داده است.

جورجینیو لایق توپ طلاست؛ او را استاد صدا می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا به مقتدرانه ترین شکل ممکن و با سه پیروزی در رقابت های دور گروهی به مرحله بعدی رقابت های یورو راه یافت. تیم روبرتو مانچینی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اتریش خواهد رفت و روی کاغذ آنها شانس زیادی برای پیروزی و صعود به دور بعدی خواهند داشت.

 

لورنزو اینسینیه، ستاره تیم ملی ایتالیا، درباره دیدار این تیم مقابل اتریش گفت: "ما برخی از بازی های اتریش را تماشا کردیم، آنها می دوند و بسیار تهاجمی هستند زیرا همیشه می خواهند توپ را به سرعت پس بگیرند. ما باید آنها را آنالیز کنیم، اما مهمتر از همه باید روی خودمان تمرکز کنیم.

 

 

1615436

 

 

ما می خواهیم یک بازی عالی ارائه دهیم و پیروز شویم، مهمترین چیز این است که بازی را ببریم، حتی اگر من گل نزنم. ما آرام هستیم و جوان‌ترها نیز نشان داده اند که آماده هستند. من مسئولیت زیادی با پوشیدن پیراهن شماره 10 دارم اما نمی خواهم بیش از حد روی خودم فشار ایجاد کنم."

 

اینسینیه در ادامه به تمجید از هافبک تیم ملی ایتالیا یعنی جورجینیو پرداخت و گفت: "ما بازیکنان با کیفیتی داریم. شما در مورد جورجینیو صحبت کردید. او سالهای خارق العاده ای را در چلسی گذرانده و من از حضور وی در تیم افتخار می کنم. من کسی نیستم که تصمیم‌گیرنده باشم اما به نظرم او شایسته کسب توپ طلاست و حداقل باید در لیست این جایزه حضور داشته باشد. من او را استاد صدا می‌زنم و جورجینیو یک بازیکن عالی است و از حضورش در تیم خوشحال هستیم."

 

 

1615435

دیدگاه‌ها