کد خبر : 1763425 | 02 تیر 1400 ساعت 19:41 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

۲۱ بازی بدون شکست فولاد در ورزشگاه مخوف (عکس)

فولاد در ۲۱ دیدار اخیر خود ۱۵ کلین شیت کسب کرده و تنها ۶ گل خورده است.

۲۱ بازی بدون شکست فولاد در ورزشگاه مخوف (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد و ۳۴ امتیازی شود. امتیازاتی که فولاد در ورزشگاه خانگی می‌گیرد، قطعا به این تیم کمک خواهد کرد تا برای حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی و البته حضور در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی بجنگد. فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا دو گلزن تیم فولاد در این دیدار بودند.


شاگردان نکونام در ۲۱ بازی اخیر خانگی خود هیچ باختی نداشته‌اند و آخرین باخت آن‌ها مربوط به تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۳۹۸ است، در دیداری که البته اشتباه داوری باعث شد فولاد بازنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.


 در این مدت فولادی‌ها ۱۶ برد و ۵ مساوی به دست آورده‌اند، تیم های پیکان، مس رفسنجان، سایپا، تراکتور و آلومینیوم اراک از ورزشگاه فولاد با تک امتیاز برگشته‌اند. استقلال (۲بار)، ذوب‌آهن (۲ بار)، شهر خودرو(۲بار)، گل‌گهر سیرجان (۲بار) تراکتور، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان(۲بار)، شاهین بوشهر، سایپا، نساجی، پارس جنوبی جم در این ۲۱ بازی اخیر شکست را پذیرفته و اهواز را ترک کرده‌اند.

 

1615441


قرمزهای اهوازی در ۱۵ دیدار از این ۲۰ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند و هیچ تیمی در این ورزشگاه نتوانسته در دو فصل اخیر بیش از یک گل به فولاد بزند.

 

فولاد در دیدار آتی خود باید در همین ورزشگاه میزبان سپاهان در لیگ برتر باشد، البته این دو تیم رو ۲۴ تیر ماه در همین ورزشگاه یک دیدار در جام حذفی برگزار خواهند کرد و باید دید این رکورد تیم نکونام تا چه روزی ادامه دار خواهد بود.

 

1615443

دیدگاه‌ها