کد خبر : 1763427 | 02 تیر 1400 ساعت 19:55 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه اینزاگی به امباپه برای رسیدن به سطح رونالدو

فیلیپو اینزاگی، معتقد است کیلیان امباپه برای رسیدن به سطح کریستیانو رونالدو باید به لحاظ تمام کنندگی پیشرفت کند.

توصیه اینزاگی به امباپه برای رسیدن به سطح رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در بازی حساس بین دو تیم فرانسه و پرتغال شاهد تقابل جذاب کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو نیز خواهیم بود. فرانسه پیش از این صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو قطعی کرده و در سمت مقابل پرتغال برای صعود حداقل به یک تساوی احتیاج دارد.

 

فیلیپو اینزاگی، اسطوره فوتبال ایتالیا، در رابطه با تقابل بین امباپه و رونالدو گفت: "حضور رونالدو در نوک خط حمله پرتغال به عنوان یک مرجع می‌تواند مزیتی برای او باشد. در سمت مقابل امباپه می‌تواند به دنبال فضاها باشد و گاهی اوقات خود را از نگاه مدافعان حریف پنهان کند."

 

 

1615016

 

 

اینزاگی در مورد اینکه آیا امباپه می تواند در ادامه دوران حرفه ای خود به سطح کریستیانو رونالدو برسد یا خیر نیز گفت: "رونالدو در قسمت اصلی زندگی حرفه ای خود در رئال مادرید بی نظیر بود. امباپه اکنون در پاریس است و خواهیم دید که چه اتفاقی برایش رخ خواهد داد. دریبل های امباپه در فضاهای تنگ و تغییر سرعت او خیره کننده است. امباپه می‌تواند ویرانگر باشد چه فضای کافی در اختیار داشته باشد و چه شرایط برایش اینگونه نباشد.

 

 

1609920

 

 

با این حال قدرت سرزنی و تمام کنندگی رونالدو فعلاً دور از دسترس است. او همچنین در ضربه زدن با پای چپ یا راست بسیار دقیق است. این چیزی است که امباپه هنوز باید در این زمینه پیشرفت کند."

دیدگاه‌ها