کد خبر : 1763429 | 02 تیر 1400 ساعت 20:04 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی صیادمنش و زاهدی در بازی دوستانه

دو بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک در دیداری دوستانه موفق شدند برای تیمشان گلزنی کنند.

گلزنی صیادمنش و زاهدی در بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در دو دیدار دوستانه و متوالی به مصاف اسکندریه رفت که هر دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. در دیدار اول، زوریا با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی به مصاف حریف خود رفت که بازی با نتیجه تساوی 3 – 3 به پایان رسید.


در دیدار دوم این بار دو تیم با ترکیب متفاوتی برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی دو بازیکن ایرانی زوریا در ترکیب اصلی به میدان رفتند.


در دیدار دوم، شهاب زاهدی خیلی زود تیمش را پیش انداخت. او در دقیقه 4 پاس در عمقی که برایش ارسال شده بود را در شرایطی دشوار مهار کرد و با یک ضربه پای چپ به گوشه دروازه موفق شد زوریا را پیش بیندازد. اما در ادامه، تیم اسکندریه برتر عمل کرد و دو بار دروازه زوریا را باز کرد تا حساب کار 2 بر یک به سود این تیم شود.

 

1615454


در دقیقه 75 زوریا صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی را اللهیار صیادمنش بالاتر از سایر بازیکنان با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا حساب کار مساوی شود. در پایان این بازی با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید.


زوریا قرار است فردا برای برپایی اردویی راهی ترکیه شود. این تیم فصل گذشته در رده سوم لیگ اوکراین قرار گفت و موفق شد سهمیه پلی آف رقابت های لیگ اروپا را کسب کند.

 

1615453

دیدگاه‌ها