کد خبر : 1763430 | 02 تیر 1400 ساعت 20:11 | 40.6K بازدید | 8 دیدگاه

فیفا به بارسلونا غرامت خواهد داد

فیفا مجبور به پرداخت غرامت به باشگاه بارسلونا به خاطر مصدومیت عثمان دمبله خواهد بود.

فیفا به بارسلونا غرامت خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو 2020 به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله به اتمام رسید و او بعد از تنها 30 دقیقه حضور در میدان در دیدار مقابل مجارستان دچار آسیب دیدگی شد. دییشب باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای خبر از مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله و نیاز او به عمل جراحی داد و بدین ترتیب رونالد کومان در ماه های ابتدایی فصل بعد قادر به استفاده از این وینگر جوان و فرانسوی نخواهد بود.

 

1615455

 

عثمان دمبله در یک تورنمنت بین المللی آسیب دیده و همین اتفاق فیفا را مجبور به پرداخت خسارت به باشگاه بارسلونا می کند. به نظر می رسد ستاره جوان و فرانسوی بین سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود و بعید است بارسلونا حداقل تا پایان ماه سپتامبر قادر به استفاده از عثمان دمبله باشد.

 

در واقع این قانون در فیفا تصویب شده که در صورتی که یک بازیکن در تورنمنت های تحت هدایت این نهاد یا نهاد تصمیم گیرنده در قاره های دیگر مانند یوفا مصدوم شود، آنها باید مبلغی را به عنوان غرامت به باشگاه های خسارت خورده پرداخت کنند. البته این رقم هنوز به صورت دقیق مشحص نشده، اما به هر حال در این اوضاع بغرنج مالی می تواند به باشگاه بارسلونا کمک بکند. قرارداد عثمان دمبله در پایان فصل بعد با بارسلونا تمام می شود و این مصدومیت های مکرر ممکن است باشگاه اسپانیایی را از تلاش برای تمدید قرارداد با دمبله منصرف بسازد.

دیدگاه‌ها