کد خبر : 1763432 | 02 تیر 1400 ساعت 20:12 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

سیف‌الله‌پور: از اول بحث ما چمن طبیعی بود نه مصنوعی؛

واکنش مدیرعامل نساجی به حرف‌های حسن رنگرز

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از مسئولان کمیته استیناف خواست تا پیش از آغاز بازی های هفته 24 ام رای دیدار پیکان و سایپا را اعلام کنند.

واکنش مدیرعامل نساجی به حرف‌های حسن رنگرز

به گزارش “ورزش سه”، ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل تیم نساجی  مازندران در واکنش به صحبت های رنگرز مدیر کل تربیت بدنی استان مازندران که در مصاحبه خود گفته بود، باشگاه نساجی می‌خواسته چمن شهید وطنی مصنوعی باشد، گفت: ضمن احترام به آقای رنگرز و زحماتی که مجموعه جوانان و تربیت بدنی قائمشهر برای ما می کشند باید به استحضار برسانیم که از روز اول بحث ما چمن طبیعی بود نه چمن مصنوعی. دوستان آمدند و اعلام کردند که فضای استان مازندران و آب و هوای قائمشهر امکان اینکه چمن طبیعی داشته باشد و ما نگهداری اش را تامین کنیم وجود ندارد. 


سیف الله پور ادامه داد: ما حتی تاکید کردیم حاضریم خودمان مسائل مربوط به چمن طبیعی را انجام دهیم ولی دوستان اعتقاد دیگری داشتند. بعد از رایزنی هایی که انجام شد، ما به شرطی قبول کردیم چمن مصنوعی شود که مورد تایید فیفا و یوفا باشد. در این چمن بازی های متعددی انجام می شود؛ علاوه بر تیم بزرگسالان باشگاه نساجی، سایر تیم های رده پایه باشگاه که همگی در لیگ برتر هستند نیز در آن مسابقه می دهند. تیم هایی لیگ دو و سه هم در آن بازی می کنند و این چمن اگر مورد تایید ما و فدراسیون نباشد به هیچ عنوان قبول نمی‌کنیم.


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اینکه چرا طبق صحبت های قبلی بازی های نساجی در ورزشگاه ساری برگزار نمی شود، اضافه کرد: هزینه هنگفتی برای ورزشگاه شهدای ساری انجام شد؛ آن هم به اسم ما و به کام یک تیم لیگ سه ای. هنوز این چمن را تحویل نداده بودند که یک تیم لیگ سه در آن بازی برگزار کرد. 


مدیرعامل نساجی در مورد رای کمیته استیناف که  هنوز در خصوص پیکان و سایپا صادر نشده گفت: من خواهشم از کمیته استیناف این است که قبل از شروع بازی های این هفته رأی را صادر کنند. فکر نمی کنم بیشتر از این نیاز به زمان داشته باشند.


سیف‌الله پور در پایان درباره شرایط نساجی که در فاصله تعطیلات لیگ اردویی چند روزه در ترکیه را نیز پشت سر گذاشت، عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از اردوی ترکیه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم که در تبریز با ماشین سازی دیدار کنیم. از زمان حضور ساکت الهامی تیم ما روند خوبی پیدا کرده؛ انشاالله که تیم را با همت کادر فنی و بازیکنان در لیگ حفظ می کنیم.

دیدگاه‌ها