کد خبر : 1763435 | 02 تیر 1400 ساعت 20:33 | 49K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره ای که بایرن مونیخ مفت از دست داد! (عکس)

جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند دو سال قبل فاصله ای تا انتقال به بایرن مونیخ نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگهام 17 ساله فصل گذشته در ترکیب دورتموند عملکردی فراتر از انتظار داشته و به قدری خوب کار کرد که گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس علیرغم تعدد بازیکنان بزرگ در لیست خود در نهایت نام او را در لیست نهایی سه شیرها رقابت های یورو 2020 قرار داد. جود بلینگهام در اولین دیدار تیم ملی انگلیس مقابل کرواسی نیز دقایقی به میدان رفت و لقب جوان ترین بازیکن تاریخ جام ملت های اروپا را نیز از آن خود کرد که البته این رکورد خیلی زود از دست رفت.

 

1611770

 

اما نشریه بیلد امروز با انتشار تصویری مدعی شد جود بلینگهام قبل از انتقال به دورتموند با بایرن مونیخ در حال توافق بوده است. در واقع مدیران بایرن مونیخ حتی در جریان فینال دی اف بی پوکال در سال 2019، بلینگهام 15 ساله و خانواده اش را برای تماشای مسابقه بایرن برابر لایپزیش به استادیوم نیز دعوت می کنند.

 

اما در نهایت جود بلینگهام با بایرن مونیخ به توافق نرسیده و مدتی بعد راهی دورتموند می شود. در آن مقطع باشگاه بیرمنگام سیتی خواهان رقمی بیش از یک میلیون یورو شده و بایرن نیز از جذب این بازیکن انصراف داد. این ستاره جوان و آینده دار از همین حالا نیز چشم تیم های بزرگی در اروپا را به خود خیره کرده و بعید است در صورت ادامه این روند درخشش، دورتموند در سال های آینده قدرت حفظ جود بلینگهام را داشته باشد و احتمالا داستان دیگر ستاره های جوان دورتموند برای این بازیکن انگلیسی نیز تکرار خواهد شد.

 

1615458

دیدگاه‌ها