کد خبر : 1763436 | 02 تیر 1400 ساعت 20:31 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با پای محسن یک فاکتور برتری فولاد است

غبیشاوی: مهار پنالتی فروزان از بازی‌خوانی اوست

مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان از عملکرد محسن فروزان در بازی با نفت مسجد سلیمان تمجید کرد.

غبیشاوی: مهار پنالتی فروزان از بازی‌خوانی اوست

به گزارش ورزش سه، محسن فروزان در دربی خوزستان موفق به سیو پنالتی یک پنالتی حساس مقابل نفت مسجد سلیمان شد تا با محافظت از دو گل زده تیمش، یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند. نادر غبیشاوی مربی کارکشته گلرهای فولاد که چندین سال سابقه گلری در لیگ‌برتر را در کارنامه دارد، در همین رابطه به خبرنگار ورزش سه گفت: پیش از هر چیز این پیروزی ارزشمند را به هواداران خوب فولاد و بازیکنان باغیرت تیم تبریک می‌گویم که جانانه بازی کردند و محسن فروزان هم یکی از همین نفراتی بود که با تمام وجود تلاش خودش را کرد. 

 

او با تمجید از گلر اول فولاد ادامه داد: او با بازی‌خوانی منحصر بفرد خود و تمریناتی که در موقعیت‌های مختلف انجام می‌دهیم، موفق به تشخیص صحیح مسیر توپ شد و بی‌دردسر این پنالتی را مهار کرد. ما در تمرینات فولاد بر اساس پارامترهایی شانس ضربه از برخی مناطق در موقعیت‌های خاص را به صورت ۲۰-۸۰ تقسیم کرده و روی درصد بالاتر تمرین اختصاصی می‌کنیم. 

 

غبیشاوی تاکید کرد: در لیگ‌برتر گلرهای خوبی حضور دارند اما تجربه فروزان و بازی با پای او یک فاکتور برتری برای فولاد محسوب می‌شود که کمک زیادی به دفاع تیم کرده است. 

 

او با بیان اینکه پیروزی فولاد باید استمرار یابد گفت: تیم ما نیاز مبرمی به سه امتیاز داشت تا بتواند به جایگاه شایسته‌ای که هدف جواد نکونام از اول بوده دست پیدا کند. شرایط خوب و با آرامشی از سوی مدیریت باشگاه برای فولاد فراهم آمده که همه تلاش می‌کنیم با دست‌یابی به نتایج در خور جبران کنیم.

دیدگاه‌ها