کد خبر : 1763439 | 02 تیر 1400 ساعت 20:36 | 37.7K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مذاکرات PSG برای جذب اسطوره رئال مادرید

گل مدعی شد پاری سن ژرمن برای جذب سرخیو راموس رسماً با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

آغاز مذاکرات PSG برای جذب اسطوره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد؛اتفاقی که هواداران رئال مادرید را در یک شوک بزرگ فرو برد و حالا گمانه زنی ها در مورد آینده سرخیو‌ راموس قوت گرفته است.

 

شایعات زیادی در رابطه با مقصد احتمالی اسطوره باشگاه رئال مادرید شنیده می‌شود. با این حال منابع مختلف گزارش داده اند که پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای سرخیو راموس خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع باتجربه راهی این تیم فرانسوی خواهد شد.

 

 

1614106

 

 

در همین راستا گل گزارش جدیدی پیرامون این موضوع منتشر کرده و مدعی شده که پاری سن ژرمن اولین تماس های رسمی خود را با سرخیو راموس برقرار کرده و برای به خدمت گرفتن این ستاره اسپانیایی کاملاً جدی است.

 

در حالی از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان محتمل ترین مقصد برای سرخیو راموس نام برده می‌شود که برخی اخبار حاکی از آن است که تیم‌هایی نظیر میلان، منچسترسیتی، منچستر یونایتد و حتی سویا نیز به جذب این بازیکن علاقه مند هستند. در واقع تنها باید منتظر ماند و دید که طی هفته های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و راموس فصل آینده پیراهن چه تیمی را بر تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها