کد خبر : 1763452 | 02 تیر 1400 ساعت 21:39 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سفر به بلاروس بدون یک دقیقه بازی؛

معمای عجیب غیبت زهرا خواجوی در تیم ملی

سنگربان جوان تیم ملی فوتبال زنان ایران در شرایطی همراه کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران بود که هیچ فرصت بازی پیدا نکرد.

معمای عجیب غیبت زهرا خواجوی در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان ایران که خود را برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که شهریورماه برگزار خواهد شد آماده می‌کند، در هفته‌های گذشته اردوهای منظم و متوالی را پشت سر گذاشته و هم‌چنین شاگردان ایراندوست، سفر برون‌مرزی هم داشتند و از فیفادی ماه ژوئن حداکثر استفاده را بردند تا آمادگی‌شان این‌چنین محک بخورد.

 

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آن‌ها عازم بلاروس شدند تا در مقابل تیم‌های ملی زنان بلاروس و ازبکستان، صف‌آرایی کنند و با دو شکست کار ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران در کشور بلاروس به پایان رسید؛ این دو مسابقه در شرایطی انجام گرفت که مریم ایراندوست تلاش کرد اکثریت بازیکنان خود را به کار بگیرد و آمادگی آن‌ها را نیز محک بزند.

 

یکی از بازیکنانی که اصلا فرصت بازی در دو مسابقه متوالی را علی‌رغم عملکرد نه‌چندان موفق دروازه‌بان‌های تیم ملی به دست نیاورد، زهرا خواجوی بود؛ کسی که فصل گذشته توانست عنوان بیشترین مدت کلین‌شیت متوالی در فوتبال ایران را از آن خود کند و نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. او در بازی اول ذخیره سیدکاظمی بود که نمایش خوبی نداشت و 6 بار دروازه‌اش باز شد.

 

در بازی دوم هم با نظر جلال بشرزاد مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی زنان و هم‌چنین موافقت مریم ایراندوست، رها یزدانی درون دروازه ایستاد و در جریان مسابقه نیز در سه نوبت دچار آسیب‌دیدگی شد اما بازهم این مسئله باعث نشد تا فرصت بازی به خواجوی برسد تا او یک نیمکت‌نشینی کامل را در بلاروس تجربه کند.

 

1615488

 

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داد که پیشتر پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که زهرا خواجوی در نقش دروازه‌بان شماره تیم ملی فوتبال زنان به میدان برود اما در اردوی بلاروس این‌گونه نبود و باید دید در مسابقات آماده‌سازی پیش‌روی تا پیش از شروع مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا، سرنوشت خواجوی در خط دروازه تیم ملی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها