کد خبر : 1763454 | 02 تیر 1400 ساعت 21:57 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

میلان به دنبال جذب ستاره مورد علاقه آنچلوتی

به نظر می‌رسد باشگاه میلان به جذب خامس رودریگز علاقمند است.

میلان به دنبال جذب ستاره مورد علاقه آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نیمکت نشینی های متوالی و چند مرتبه جدایی قرضی، نهایتاً خامس‌رودریگز در تابستان گذشته به شکل قطعی از رئال مادرید جدا شد و به اورتون پیوست تا چالش جدید خود را در لیگ برتر انگلیس و زیر نظر سرمربی محبوب خود یعنی کارلو آنچلوتی دنبال کند.

 

خامس رودریگز در فصل گذشته نمایش‌های نسبتاً خوبی در ترکیب آبی های مرسی ساید ارائه داد و همانطور که انتظار می رفت یکی از بازیکنان ثابت تیم کارلو آنچلوتی به حساب می آمد؛ جایی که او در 23 مسابقه در لیگ برتر انگلیس آمار شش گل و چهار پاس گل را از خود به ثبت رساند.

 

 

1562752

 

 

اما چندی پیش کارلو آنچلوتی از اورتون جدا شد و به رئال مادرید بازگشت تا دوره دوم حضور خود را در این تجربه کند؛ موضوعی که باعث شده شایعات جدایی خامس رودریگز از تیم انگلیسی قوت بگیرد؛ حتی در روزهای گذشته اخباری پیرامون احتمال بازگشت این بازیکن به رئال مادرید به گوش رسید که البته کمی بعید به نظر می رسد.

 

در همین ارتباط کالچیو مرکاتو از یک مقصد احتمالی جدید برای ستاره کلمبیایی رونمایی کرده است. بر اساس گزارش این منبع ایتالیایی باشگاه میلان به تقویت خط هافبک خود فکر می کند و در همین راستا آن ها به جذب خامس رودریگز علاقه‌مند هستند و قصد دارند پیشنهاد خود را برای جذب او به اورتون ارائه دهند. در واقع به نظر می‌رسد که روسونری قصد دارد خامس را جانشین هاکان چالهان‌اوغلو کند که اخیراً در انتقالی جنجالی به تیم رقیب یعنی اینتر پیوست.

دیدگاه‌ها