کد خبر : 1763462 | 02 تیر 1400 ساعت 22:18 | 41.1K بازدید | 6 دیدگاه

ملکیان: امیدوارم ستاره سوم آسیا را کسب کنیم

قول عضو جدید مدیریت استقلال برای پرداخت پول

عضو هیات مدیره جدید استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند ستاره سوم آسیا را به دست آورد.

قول عضو جدید مدیریت استقلال برای پرداخت پول

 به گزارش "ورزش سه"، اصغر ملکیان یکی از افرادی است که امشب به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال منصوب شد. ملکیان بعد از انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره عنوان کرد: این مساله باعث افتخارم است. اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.


وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم.


او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.


ملکیان در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

دیدگاه‌ها