کد خبر : 1763482 | 02 تیر 1400 ساعت 23:40 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

با یحیی قرارداد دو ساله داریم؛

شکوری: گل‌محمدی در تیم ملی؟ الان زمانش نیست

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه حضور سرمربی سرخ‌پوشان در تیم ملی واکنش نشان داد.

شکوری: گل‌محمدی در تیم ملی؟ الان زمانش نیست

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه تیم ملی ایران توانست در دور برگشت مرحله نخست مقدماتی جام جهانی چهار پیروزی پیاپی کسب کند و با صدرنشینی در گروه C راهی مرحله نهایی انتخابی شود، اما طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتخاب یک سرمربی به جای دراگان اسکوچیچ در رسانه‌ها مطرح شده که یکی از آنها یحیی گل‌محمدی است.

 

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره حضور گل‌محمدی در تیم ملی عنوان کرد: شایعات زیاد است و قطعا لیاقت آقا یحیی تیم ملی است. مطمئن باشید اگر این اتفاق امسال نیفتد، طی سال‌های آینده خواهد افتاد. یحیی گل‌محمدی به‌عنوان مربی ایرانی که توانسته با تمام مشکلات تیم را به فینال آسیا برساند، مطمئن باشید لایق تیم ملی است.

 

او ادامه داد: پرسپولیس نیز قطعا افتخار خواهد کرد که یحیی گل‌محمدی در تیم ملی حضور داشته باشد، اما آقای گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله‌ای را در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ امضاء کرده و ما همچنان در خدمت ایشان هستیم.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: قطعا تا پایان فصل ۱۴۰۱ در خدمت آقا یحیی هستیم و مطمئنا برای تمدید قراردادشان تلاش خواهیم کرد، اما بالاخره هر مربی باید یک روز برود و به تیم ملی کشورش خدمت بکند ولی فکر می‌کنم آن زمان، الان نیست.

دیدگاه‌ها