کد خبر : 1763483 | 02 تیر 1400 ساعت 23:45 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

اندرسون:

احساس فوق العاده‌ای داریم؛ تیم من لایق ستایش است

ژان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، از عملکرد شاگردانش تا به اینجا رقابتهای یورو تمجید کرد.

احساس فوق العاده‌ای داریم؛ تیم من لایق ستایش است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد در گروهی که تیم های قدرتمندی نظیر اسپانیا، لهستان و اسلواکی حضور داشتند موفق شد با 7 امتیاز و بالاتر از لاروخا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی رقابتهای یورو شود.

 

سوئد امشب موفق شد در یک بازی پر فراز و نشیب با نتیجه 3-2 لهستان را شکست دهد و صدرنشینی خود را قطعی کند. ژان اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان بازی گفت: "این یک احساس فوق‌العاده است. ما در جام جهانی صدرنشین گروه شدیم و حالا اینجا نیز آن را تکرار کردیم. ما شرایط را به گونه ای رقم زدیم که بتوانیم خوب کار کنیم اما در عین حال شما باید از فرصت های تان نیز استفاده کنید.

 

 

1615542

 

 

بازیکنان تیم من جنگنده هستند. آنها خارق العاده هستند و خود را برای یکدیگر فدا می کنند. کل تیم شایسته ستایش است. فکر می کنم حریفان گمان می کنند که بازی در برابر ما دشوار است و همین گونه نیز باید باشد. لهستان یک کشور در کلاس جهانی به لحاظ فوتبال محسوب می شود و فوق ستاره ای دارد که در مسابقات مختلف درخشش داشته است. من واقعا از کنترل شرایط و پیروزی خوشحال هستم."

 

اندرسون درباره عملکرد فوق‌العاده امیل فورسبرک نیز گفت: "او از نظر شخصی آرام تر شده است. او حالا احساس هماهنگی بیشتری می‌کند و در زمین عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. همیشه در تیم ملی عملکردی عالی داشته است. او می تواند عامل تعیین کننده ای برای ما باشد."

 

 

1615543

دیدگاه‌ها