کد خبر : 1763484 | 02 تیر 1400 ساعت 23:48 | 44K بازدید | 13 دیدگاه

پرسپولیس خواستار صدور حکم سنگین علیه سپاهان

ابراهیم شکوری بار دیگر خواستار صدور رای سنگین در مورد حمله نارنجکی به اتوبوس پرسپولیس شد.

پرسپولیس خواستار صدور حکم سنگین علیه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به شکایت سرخپوشان در مورد حمله نارنجکی در اصفهان عنوان کرد: زمانی که ما در استادیوم آزادی میزبانی می‌کنیم حتی وقتی تماشاگر نداریم ما را بابت اتفاقاتی که در استادیوم می‌افتد محروم می‌کنند، جریمه می‌کنند در حالی که استادیوم در اختیار ما نیست. ما فقط شاید دو ساعت زمین را اجاره می‌کنیم و آنجا بازی می‌کنیم و تمام. اما زمانی که یک تیم به عنوان میهمان در یک استان یا یک شهر حضور پیدا می‌کند مسئولیت برگزاری بازی با آن شهر، با آن استان و با هیات فوتبال آن استان است.

 

شکوری در این باره اضافه کرد: خواسته شفاف ما این است که یک برخورد قاطع صورت بگیرد.اگر این اتفاق نهادینه شود و بخواهد عادی باشد من فکر می‌کنم که در آینده کار خیلی سخت می‌شود. باید یک برخورد قاطع صورت بگیرد. طی صحبت‌هایی که مدیرعامل محترم، آقای سمیعی با عزیزانمان در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی داشته‌اند بحث این بوده که فعلا فقط رای این دو نفر است و هنوز رای باشگاه، رای شهر یا محرومیتی صادر نشده است.

 

او درباره احتمال صدور رای در مورد شهر اصفهان یا باشگاه ذوب آهن و سپاهان توضیح داد: قطعا باید اینطور باشد. شما ببینید بخاطر یک سری مسائل خیلی ساده مجامع بین المللی فوتبال میزبانی را از باشگاه‌های ما می‌گیرند، از تیم ملی ما می‌گیرند و هر چقدر هم ما کار قوی حقوقی انجام می‌دهیم، هرچقدر لابی می‌کنیم، هرچقدر رایزنی می‌کنیم نمی‌توانیم میزبانی را پس بگیریم بخاطر اینکه جان انسان‌ها در دنیا ارزش دارد و در کشور ما هم ارزشمند است و اینکه از کنار چنین اتفاقی انقدر ساده و راحت می‌گذریم و می‌گوییم حالا یک ترقه‌ای زده‌اند.

 

وی افزود: اما اتوبوسی با چهل نفر جمعیت امکان داشته چپ بشود و جان چهل نفر به خطر می‌افتاده و انقدر ساده بخواهیم از کنارش بگذریم من فکر می‌کنم در داخل کشور خودمان هم چنین چیزی را قبول نمی‌کنند و قطعا مراجع ذی‌صلاح کرده کرده‌اند و امیدواریم که یک برخورد قاطع صورت بگیرد چون همچین اتفاقاتی یک جایی باید قطع شود. اگر ما می‌خواهیم واقعا همچنان قدرت اول آسیا باقی بمانیم، اگر می‌خواهیم جام جهانی برویم، اگر می‌خواهیم میزبانی بگیریم باید قاطع باشیم.

دیدگاه‌ها