کد خبر : 1763486 | 02 تیر 1400 ساعت 23:58 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

لواندوفسکی: از نظر گلزنی بهترین یوروی من بود اما...

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، معتقد است که این تیم نتوانسته در سه بازی دور گروهی به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کند.

لواندوفسکی: از نظر گلزنی بهترین یوروی من بود اما...

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه روبرت لواندوفسکی در مسابقه امشب برابر سوئد دو بار موفق به گلزنی شد اما لهستان نهایتاً کار را با نتیجه 3-2 واگذار کرد تا آنها با قرار گرفتن در قعر جدول گروه حذف زودهنگامی از رقابت‌های یورو داشته باشند.

 

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، بعد از شکست این تیم مقابل سوئد گفت: " ما ناراحت و ناامید هستیم. شاید به نوعی فاقد کیفیت بودیم اما تمام داشته‌های خود را ارائه دادیم. از طرفی ما در این مسابقات بدشانس هم بوده ایم. موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به اندازه کافی آنها را تبدیل به گل نکردیم. این در حالی است که رقبای مان گاهی نیمی از فرصت‌های ما را داشتند و گلزنی کردند. من هم همچنین، مثل آن دو ضربه سر را که به تیر دروازه زدم."

 

 

1615544

 

 

روبرت لواندوفسکی در ادامه گفت: "واقعیت این است که این بهترین یوروی من محسوب می شود زیرا سه گل به ثمر رساند اما این اصلاً به من آرامش نمی دهد. من این گل ها را برای صعود به مرحله بعد می خواستم. احساس می کنم که این تیم لیاقت بیشتری دارد. شاید شایسته این نباشیم که برای مان دست بزنند اما به خاطر هر آن چیزی که انجام دادیم شایسته پیش از اینها بودیم."

دیدگاه‌ها