کد خبر : 1763499 | 03 تیر 1400 ساعت 01:27 | 63.5K بازدید | 4 دیدگاه

پرتغال 2 - 2 فرانسه؛ رونالدو راه صعود را هموار کرد

فرانسه با تساوی 2-2 برابر پرتغال صدرنشین شد و تیم فرناندو سانتوس هم به عنوان تیم سوم صعود کرد.

پرتغال 2 - 2 فرانسه؛ رونالدو راه صعود را هموار کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در شبی که کریستیانو رونالدو با دبل خود به رکورد 109 گل علی دایی رسید، در نهایت با تساوی 2-2 مقابل قهرمان جهان موفق به صعود به دور بعد به عنوان تیم سوم شد.

 

پرتغال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم می توانست توسط کریستیانو رونالدو به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن محکم نبود و هوگو لوریس به راحتی توپ را دفع کرد.

 

در دقیقه 16 و روی پاس تماشایی پل پوگبا که کیلیان امباپه در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت را برای زدن گل اول فرانسه داشت، اما ضربه امباپه دقیق نبود و روی پاتریسیو توپ را دفع کرد.

 

1615558

 

1615557

 

اما در دقیقه 27 پرتغال صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی ارسال ژائو موتینیو خروج عجیب هوگو لوریس، خطای او روی دانیلو اعلام شد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و این فرصت را تبدیل به گل کرد تا پرتغال با یک گل از فرانسه پیش افتد.

 

در دقیقه 34 این بار ژائو موتینیو در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شده و خودش اقدام به ضربه زدن کرد، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه هوگو لوریس به بیرون رفت.

 

1615565

 

1615566

 

اما در اواخر نیمه اول و با خطای نلسون سمدو روی کیلیان امباپه این بار تیم ملی فرانسه صاحب پنالتی شد. کریم بنزما پشت توپ قرار گرفته و این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

 

اما فرانسه نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم هم رسید. روی پاس تماشایی پل پوگبا، کریم بنزما از سمت راست محوطه تک به تک شده و با ضربه ای زمینی و دقیق موفق به زدن گل دوم تیمش هم شد.

 

1615585

 

اما در دقیقه 58 ضربه رونالدو در گوشه محوطه به دست ژوئل کنده برخورد کرد و پرتغال باز هم صاحب پنالتی شد. مطابق انتظار رونالدو پشت توپ قرار گرفت و موفق شد خلاف جهت حرکت لوریس دروازه تیم ملی فرانسه را باز کند.

 

1615556

 

دقایقی بعد فرانسه تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت. ابتدا ضربه فنی و تماشایی پوگبا از پشت محوطه بعد از واکنش پاتریسیو به دیرک دروازه هم برخورد کرد و در ریباند این بار دروازه بان پرتغال با عکس العملی فوق العاده در مقابل ضربه گریزمان ایستادگی کرد.

 

در اواخر بازی کینگزلی کومان با حرکت خوب خود تیم ملی فرانسه را صاحب فرصت زدن گل سوم هم کرد، اما ضربه گریزمان دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 تمام شود.

دیدگاه‌ها