کد خبر : 1763501 | 03 تیر 1400 ساعت 01:31 | 372.2K بازدید | 10 دیدگاه

پست 15 دقیقه ای شهریار برای کریس؛

واکنش لحظه ای دایی به 109 گله شدن رونالدو (عکس)

ستاره سابق فوتبال ایران خیلی زود به 109 گله شدن رونالدو واکنش نشان داده و این افتخار بزرگ را به او تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، بهترین گلزن ملی جهان، عنوانی است که علی دایی در عدد 84 آن را از فرانس پوشکاش گرفت و با زدن 25 گل دیگر تا سال ها آن را مال خود کرد؛ 109 گل ملی، رکوردی بود که دست یافتن به آن بسیار سخت بود و همین موضوع باعث شد تا فوتبال ایران برای مدت بسیار طولانی صاحب یک افتخار بزرگ باشد.

در حالی که فوتبال دوستان ایرانی به داشتن این عنوان عادت کرده و تغییر آن را متصور نبودند، ماشین گلزنی رونالدوی پرتغالی شروع به کار کرد. فوق ستاره پرتغالی ها با سرعت و تناوب پایان مثال زدنی این رکورد را دنبال کرد و برای رسیدن به آن بسیاری از رکوردهای دیگر مثل بهترین گلزن تاریخ جام ملت های اروپا و بهترین گلزن مجموع جام جهانی و یورو را هم شکست.

 

1615589

 

رونالدو در یورو 2020 هم توفانی شروع کرد و با زدن 2 گل در بازی اول نشان داد که آمده تا در همین تورنمنت رکورد اصلی را مال خود کند؛ او در بازی دوم هم یک گل دیگر زد تا تنها 2 گل با رکورد علی دایی فاصله داشته باشد؛ 2 گلی که کریس امشب آن را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فرانسه کرده و در عنوان بهترین گلزن ملی دنیا با علی دایی شریک شد.

علی دایی در واکنش به این اتفاق بلافاصله، پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشت: بهت تبریک میگم کریس، به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی. نماد واقعی پشتکار و حرفه ای بودن هستی و باز هم به دنیا ثابت کردی بهترینی.

نکته جالب توجه در مورد این پیام، دو زبانه بودن آن بود که دایی هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی آن را منتشر کرد. البته جالب تر از این نکته، پاک کردن پست یاد شده 15 دقیقه بعد از انتشار آن بود!

دیدگاه‌ها