کد خبر : 1763503 | 03 تیر 1400 ساعت 00:30 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان نیمه اول؛ کریم 1-1 کریس (عکس)

نیمه اول دیدار تیم های فرانسه و پرتغال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فرانسه و پرتغال امشب برگزار کننده حساس ترین دیدار مرحله گروهی یورو 2020 هستند؛ دیداری که در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی دروازه فرانسه را باز کرد تا کار برای شاگردان دشان سخت شود؛ در حالی که 45 دقیقه نیمه اول به پایان رسیده بود و پرتغالی ها خود را آماده رفتن به رختکن به عنوان تیم برنده کرده بودند، سرنگونی امباپه در داخل محوطه جریمه آنها یک پنالتی برای فرانسه به همراه داشت؛ پنالتی که کریم بنزما آن را در دقیقه 2+45 به گل تبدیل کرد.

دوئل کریم بنزما و کریستیانو رونالدو در نیمه اول به این ترتیب با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ هر دو بازیکن تک گل تیم هایشان را به ثمر رساندند و هر دو نیز گل های خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کردند؛ دو بازیکنی که زمانی در تیم رئال مادرید یک زوج تهاجمی مخوف تشکیل داده بودند. 

صحنه جالبی که از این دوئل شاهد بودیم اما یک صحنه خارج از رقابت بود؛ جایی که کریم بنزما بعد از باز کردن دروازه پرتغال در کنار کریستیانو رونالدو حضور یافته و به خوش و بش با او پرداخت؛ واکنش رونالدو هم در این صحنه جالب بود که با خوش رویی تمام از هم باشگاهی سابق خود که رقیبش در بازی امشب محسوب می شود استقبال کرد.

 

1615593

 

1615594

 

دیدگاه‌ها