کد خبر : 1763512 | 03 تیر 1400 ساعت 02:08 | 53.9K بازدید | 2 دیدگاه

تکرار رتبه سوم شیرین برای پرتغال

تیم ملی پرتغال مانند رقابت‌های یورو 2016 به عنوان تیم سوم از گروه خود صعود کرد.

تکرار رتبه سوم شیرین برای پرتغال 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فرانسه و پرتغال با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید تا با توجه به نتیجه بازی آلمان و مجارستان (این دیدار هم 2-2 شد) این گروه 3 تیم صعود کننده داشته باشد.

 

فرانسه با 5 امتیاز به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد و آلمان نیز با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال راهی مرحله بعد شد. البته پرتغال با وجود قرار گرفتن در رتبه سوم به عنوان یکی از 4 تیم برتر سوم گروه های شش گانه جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد.

 

این اتفاق 5 سال پیش هم برای پرتغال رخ داده بود و این تیم در یورو 2016 در شرایطی که برخلاف این دوره در گروه آسانی قرار گرفته بود در پایان به عنوان تیم سوم راهی مرحله حذفی شد. پرتغال در یورو 2016 با تیم های مجارستان، ایسلند و اتریش همگروه بود و با 3 تساوی و پایین تر از مجارستان و ایسلند راهی مرحله حذفی مسابقات شد.

 

این تیم البته با وجود نمایش عجیب و ضعیفی که در مرحله گروهی داشت در مرحله حذفی متفاوت ظاهر شده و در نهایت نیز با غلبه بر فرانسه فاتح جام ملت های اروپا شد. حال مدافع عنوان قهرمانی یورو به مانند 5 سال پیش به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد می شود و با توجه به اتفاقاتی که در آن دوره رقم زد، هیچ کدام از هواداران پرتغال بابت این رتبه ناراحت نیست و در انتظار تکرار موفقیت 5 سال پیش هستند.

 

 

دیدگاه‌ها