کد خبر : 1763514 | 03 تیر 1400 ساعت 02:19 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: نه بنزما خودش را باخت، نه من

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه مدعی شد هر دو گل پرتغال روی اشتباهات شاگردان خودش به ثمر رسید.

دشان: نه بنزما خودش را باخت، نه من

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه با تساوی 2-2 مقابل پرتغال به عنوان صدرنشین گروه مرگ راهی دور حذفی شد و حالا آنها در یک هشتم باید به مصاف سوئیس بروند. دیدیه دشان، سرمربی لوس بلوس در پایان دیدار مقابل پرتغال اذعان داشت از گلزنی کریم بنزما رضایت داشته و البته پیش از این چند بازی سوئیس را تماشا کرده است.

 

دیدیه دشان گفت: "این دیدار برای هر دو تیم مثل یک مبارزه دشوار بود و ما کار آسانی برابر پرتغال نداشتیم. ما دو گل روی اشتباهات خودمان به حریف هدیه دادیم و تمام طول بازی تلاش کردیم به پیروزی دست یابیم. در نهایت ما موفق به کسب صدرنشینی گروه خود شدیم و این بهترین موقعیت است. در پایان دیدار برابر پرتغال از نتیجه دیدار مقابل آلمان اطلاع یافته و متوجه شدیم که رتبه اول را کسب کرده ایم.

 

1612806

 

ما از کسب این عنوان خوشحال بوده و تلاش می کنیم با ریکاوری برای دور بعدی رقابت ها آماده شویم. نتایجی که در بازی های امشب رخ داد به خودی خود نشان می دهد که این گروه برای هر چهار تبم بسیار دشوار بود.

 

برای کریم بنزما بسیار خوشحالم و او بالاخره موفق به گلزنی شد. گرچه بنزما در این مسابقات به دنبال گلزنی بود، اما نه او اعتماد به نفس خود را از دست داد و خودش را بخت و نه من. اما خیلی خوشحالم که بنزما امشب موفق به گلزنی شد.

 

دیدار با سوئیس در مرحله یک هشتم؟ ما افرادی را داشتیم که بازی های تیم ملی سوئیس در این تورنمنت را دنبال می کردند. خود من با گای استفان نیز چند مسابقه این تیم دیدیم. ما به خوبی ریکاوری خواهیم کرد و تا آنجا که می توانیم برای این دیدار خود را آماده می کنیم."

دیدگاه‌ها