کد خبر : 1763523 | 03 تیر 1400 ساعت 03:00 | 71.8K بازدید | 3 دیدگاه

همه تیم‌هایی که رونالدو به آنها گل زده است (عکس)

کاپیتان تیم ملی پرتغال با دو گلی که امشب به ثمر رساند شمار گل های ملی خود را با علی دایی برابر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در حالی امشب برای پرتغال مقابل فرانسه به میدان رفت که حساسیت بالای بازی باعث شده بود تا مهمترین هدف او کمک به صعود تیم ملی کشورش به مرحله حذفی باشد؛ کاپیتان پرتغال اما در کنار رقم زدن این هدف مهم، با زدن دو گل، شبی تاریخی را برای خود رقم زد.

رونالدو که پیش از این 3 گل در یورو 2020 زده بود با به ثمر رساندن دو گل در بازی امشب مقابل فرانسه هم به صعود تیمش کمک کرد، هم با 5 گل در صدر جدول گلزنان یورو قرار گرفت و مهمتر از همه با رکورد 109 گل ملی علی دایی برابر شد. حال او می تواند در مرحله حذفی رقابت ها با ادامه روند گلزنی خود، رکورد شگفت انگیز علی دایی را به نام خود تغییر دهد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید کریستیانو رونالدو 109 گل ملی خود را مقابل چه تیم هایی به ثمر رسانده است. در تصویری که مشاهده می کنید تمام گل های ملی رونالدو مقابل تیم های مختلف دیده می شود. 

 

1615624

 

یکی از نکات جالبی که می توانیم در مورد گل های ملی رونالدو به آن اشاره کنیم این است که او سابقه گلزنی مقابل تیم ملی ایران را هم دارد. کاپیتان فعلی پرتغال زمانی که در جام جهانی 2006 هنوز به جایگاه فعلی اش در تیم ملی نرسیده بود مقابل تیم ملی ایران اولین گل خود در تاریخ جام های جهانی را به ثمر رساند؛ گلی که آن را در حضور علی دایی به ثمر رساند و شاید پس از به ثمر رساندن آن هیچکس حتی خودش هم تصور نمی کرد که روزی بتواند رکورد شگفت انگیز مهاجم تیم ملی ایران را به نام خود ثبت کند.

در میان تیم هایی که از رونالدو گل دریافت کرده اند، نام تیم های بزرگ نیز به کررات دیده می شود؛ برای مثال او 4 گل به هلند زده، 3 گل به اسپانیا و 7 گل به سوئد. تیم هایی که بیشترین گل را تا این لحظه از رونالدو دریافت کردند، سوئد و لیتوانی هستند که هر کدام 7 بار دروازه خود را مقابل بهترین گلزن ملی جهان باز شده دیده اند.

دیدگاه‌ها