کد خبر : 1763548 | 03 تیر 1400 ساعت 11:21 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

پوگبا: تغییر رنگ‌مو به خاطر یووه؟ به آینده فکر نمی‌کنم

پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه، می‌گوید تغییر رنگ موهایش ارتباطی با انتقال به یوونتوس ندارد و تنها روی یورو تمرکز کرده است. ‌

پوگبا: تغییر رنگ‌مو به خاطر یووه؟ به آینده فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فوق العاده جذاب بین دو تیم پرتغال و فرانسه در پایان با تساوی 2-2 خاتمه یافت؛ این تساوی باعث شد که هر دو تیم به مرحله بعدی رقابت های یورو صعود کنند اما فرانسه به عنوان تیم اول و پرتغال با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گروه.

 

 

1615674

 

 

در مسابقه دیشب ابتدا این پرتغال بود که موفق شد با ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو از حریف خود پیش بیفتد. با این حال چند دقیقه بعد کریم بنزما نیز مانند رونالدو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در آغاز نیمه دوم بنزما در یک مصاف تک به تک دروازه پرتغال را باز کرد تا تیمش را پیش بیندازد. این اما پایان کار نبود و رونالدو در دقیقه 60 یک بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و نهایتاً بازی با همان نتیجه 2-2 خاتمه یافت.

 

پل پوگبا یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فرانسه در دور گروهی رقابتهای یورو به شمار می‌آمد. او که شب گذشته نیز 90 دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت، در پایان بازی گفت: " ما راضی هستیم، مهم‌ترین چیز صعود از این گروه بود. ما این کار را در گروهی انجام دادیم که اصلاً آسان نبود. با این حال ما می دانیم که همچنان باید پیشرفت کنیم."

 

 

1615672

 

 

پوگبا در پاسخ به این سوال که موهای خود را با رنگ مشکی و سفید درآورده و شاید این به منزله حضور او در یوونتوس باشد، گفت: " انتظار نداشتم چنین سوالی را مطرح کنید. فعلاً به آینده فکر نمی‌کنم و تمام انرژی خود را روی یورو گذاشته‌ام. رنگ موهایم همیشه تغییر می کند و شما این را می دانید."

دیدگاه‌ها