کد خبر : 1763550 | 03 تیر 1400 ساعت 11:30 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

تقویم فشرده؛ تیم ملی بدون بازی دوستانه پیش می رود

تیم ملی پیش از حضور در اولین مسابقه از دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 که شهریور ماه خواهد بود بازی دوستانه انجام نخواهد داد.

تقویم فشرده؛ تیم ملی بدون بازی دوستانه پیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، تقویم بازی ها در فوتبال ایران فشرده و بازیکنان در گیر بازی های مختلف هستند. لیگ برتر و جام حذفی تا اواسط مرداد و شاید هم بیشتر ادامه دارد و بعد از آن سه تیم حاضر در مرحله یک هشتم  نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می شوند تا بازی های خود را دنبال کنند.

 

اخبار مختلفی در این خصوص وجود دارد. شاید بازی ها طبق همان روال گذشته برگزار شود و عده ای نیز می گویند احتمالا کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ها را در یک کشور به صورت متمرکز تا معرفی چهره تیم فینالیست غرب آسیا دنبال خواهد کرد. هم چنین لیگ برتر از دوم مهر آغاز می شود و بعد از دو سه هفته برگزاری به بهانه بازی تیم ملی تعطیل می شود. عملا فرصتی در این بین برای تیم ملی برای تدارک بازی دوستانه وجود ندارد. ضمن اینکه فیفا در این بین زمانی برای برگزاری بازی دوستانه تعیین نکرده است.

 

از آنجایی که تیم ملی به تازگی چهار بازی در منامه انجام داده و به هارمونی و هماهنگی لازم دست پیدا کرده عدم برگزاری بازی تدارکاتی پیش از اولین حضور در دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 آسیبی به تیم ملی نخواهد زد. در روزهای آتی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تکلیف کادر فنی تیم ملی را مشخص خواهند کرد. به نظر می رسد این جلسه در هفته ی آتی برگزار شود.

دیدگاه‌ها