کد خبر : 1763552 | 03 تیر 1400 ساعت 11:38 | 39.6K بازدید | 4 دیدگاه

پرتغال-بلژیک از نگاهی دیگر؛

رونالدو مقابل جانشین خود به میدان می‌رود!

پس از پایان مرحله گروهی مشخص شد که شاگردان سانتوش باید در مرحله حذفی به مصاف تیم ملی بلژیک بروند.

رونالدو مقابل جانشین خود به میدان می‌رود!

به گزارش "ورزش سه" بامداد گذشته با پیگیری رقابت‌های هفته پایانی گروه ششم رقابت‌های یورو 2020 موسوم به گروه مرگ با انجام دو مسابقه میان تیم‌های ملی آلمان-مجارستان و پرتغال-فرانسه، تکلیف 16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد و براساس نمودار از پیش طراحی شده تیم‌ها با توجه به جایگاه خود در مرحله گروهی، در جدول رقابت‌های حذفی حریف خود را شناختند.

 

بر این اساس تیم ملی پرتغال که کار خود را در گروه مرگ با 4 امتیاز به پایان برد، در رتبه سوم ایستاد و به عنوان یکی از سه تیم برتر سوم، توانست صعود به دور حذفی را تجربه کند و باید با تیم اول گروه دوم در مرحله حذفی رقابت کند؛ در واقع حریف پرتغالی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، تیم ملی بلژیک است.

 

شاگردان مارتینز که با سه پیروزی و به ثمر رساندن 9 گل و دریافت تنها 1 گل، صعود قاطعانه‌ای از گروه دوم رقابت‌ها داشتند، حالا باید در فینالی زودرس، مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان بروند و مطمئنا دوئل جذابی میان این دو تیم پرستاره فوتبال اروپا شکل خواهد گرفت.

 

جذاب‌ترین تقابل در خط حمله دو تیم برقرار خواهد بود، جایی که کریسیتانو رونالدو ستاره آماده این روزهای تیم ملی پرتغال که 5 گل در این تورنمنت به ثمر رسانده و آقای گل یورو 2020 به شمار می‌رود، باید در رقابت با ادن هازارد ستاره خط حمله تیم ملی بلژیک و البته جانشین رونالدو در تیم رئال مادرید به میدان برود؛ هازارد نتوانسته هیچگاه جای خالی کریستیانو رونالدو را در ترکیب تیم رئال مادرید پر کند و حالا مصاف رودررو شاید برای قیاس ارزش‌های دو بازیکن فرصت بهتری باشد.

 

از سوی دیگر رقابت رونالدو و لوکاکو دو گلزن تیم‌های ملی پرتغال و بلژیک هم از جذابیت‌های دیگر این مسابقه است، این دو بازیکن در مسابقات فصل گذشته سری آ رقابت تنگاتنگی برای رسیدن به عنوان آقای گلی داشتند که سرانجام فوق‌ستاره پرتغالی موفق به کسب این عنوان شد.

 

مصاف تیم‌های ملی بلژیک و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020، یکشنبه 6 تیرماه ساعت 23:30 به میزبانی سویل برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها