کد خبر : 1763553 | 03 تیر 1400 ساعت 11:43 | 62.1K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال در کوپا آمه‌ریکا؛ داور یار دوازدهم برزیل(عکس)

گل تساوی بخش برزیل مقابل کلمبیا در وضعیتی جنجالی به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا در مسابقه ای که شروع خوبی برابر برزیل داشت و با گل دقایق ابتدایی لوئیس دیاز از حریف خود پیش افتاد، در ادامه دو گل دریافت کرد تا شاگردان تیته به سه امتیاز سخت و ارزشمند دست پیدا کرده باشند و صدرنشینی خود را تثبیت کنند.

 

اما گل تساوی بخش برزیل مقابل کلمبیا در وضعیتی جنجالی و بحث برانگیز به ثمر رسید؛ جایی که پیش از به ثمر رسیدن گل توسط روبرتو فیرمینو توپ به شکل تصادفی به داور مسابقه یعنی نستور پیتانا برخورد کرده بود اما او تصمیم گرفت که به بازی ادامه دهد و چند لحظه بعد مهاجم برزیل موفق به گلزنی شد.

 

این تصمیم داور مسابقه با اعتراض شدید بازیکنان تیم ملی کلمبیا و اعضای کادر فنی این تیم همراه شد اما نظر نستور پیتانا تغییری نکرد و گل برزیل تایید شد. این مسئله به گونه ای دیگر نیز به کلمبیا ضربه زد و باعث شد که 12 دقیقه برای بازی وقت اضافه اعلام شود و کاسمیرو در دقیقه دهم آن برای برزیل گلزنی کند و کلمبیا یک شکست تلخ را پذیرا شود.

 

 

1615679

 

1615681

 

1615680

 

 

گفتنی است بر اساس قوانین جدید در صورتی که توپ به داور مسابقه برخورد کند، لازم است بازی به شکل کامل متوقف شود؛ اتفاقی که در دیدار شب گذشته برزیل و کلمبیا رخ نداد و باعث شد که موج شدیدی از اعتراضات نسبت به پیتانا مطرح شود.

دیدگاه‌ها