کد خبر : 1763555 | 03 تیر 1400 ساعت 11:46 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

برخلاف هیئت مدیره قبلی، مدیران جدید همدل هستند

بیانیه جدید استقلال علیه عبدیان و نظری

باشگاه استقلال هشتمین بیانیه و اطلاعیه جدید خود پس از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه را منتشر کرد و دو عضو سابق خود را هدف قرار داد.

بیانیه جدید استقلال علیه عبدیان و نظری

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و خروجی آن، موافقت با جدایی مهدی عبدیان و حجت نظری دو عضو هیئت مدیره باشگاه بود و سه عضو دیگر به نام های پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی در کنار حمیدرضا آصفی به عنوان اعضای هیئت مدیره آبی پوشان انتخاب شدند و احمد مددی نیز همچنان با قدرت بر صندلی مدیرعاملی استقلال خواهد نشست.


پس از این اتفاقات، شب گذشته عبدیان عضو سابق هیئت مدیره باشگاه، پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و این انتخاب ها را سیاسی جلو داد. عبدیان در این  پست نوشت: «متاسفانه تلاش چندماهه هیئت مدیره برای انتخاب مدیرعامل کاربلد نتیجه نداد و وزیر محترم ورزش ترجیح دادن این پست رو سر مسائل سیاسی خود معامله کنن و تنها چیزی که مهم نبود باشگاه استقلال بود. آرزوی موفقیت برای تیم جناب آقای دکتر بذرباش در باشگاه استقلال».


عضو سابق هیئت مدیره آبی پوشان در این پست اینستاگرامی مدعی شد این تغییرات با تصمیم مهرداد بذرپاش صورت گرفته است. شایعاتی درخصوص اینکه احتمالا بذرپاش یکی از کاندیداهای وزارت ورزش در دولت بعدی باشد، طی روزهای گذشته به گوش رسیده است.


باشگاه استقلال نیز شب گذشته ضمن واکنش به این پست اینستاگرامی، آن را "مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع" نامید. صبح امروز جلسه ای با حضور اعضای جدید هیئت مدیره برگزار شد و چهار موضوع مهم با محوریت حمایت از تیم و فرهاد مجیدی، مذاکره با بازیکنان جدید و حضور گابریله پین در تهران منتشر شد.


پس از این، باشگاه استقلال مجددا اطلاعیه جدیدی را منتشر و اعضای سابق هیئت مدیره را مورد هجوم خود قرار داد. در متن این بیانیه آمده است: «بعد از جلسه امروز هیات مدیره استقلال و انتشار مصوبات این هیات مدیره، مشخص شد تلاش عده‌ای در سیاه نمایی علیه کادر جدید مدیریتی، یک دروغ آشکار بوده است.


کادر جدید مدیریتی استقلال یک صدا و منسجم حامی سرمربی محترم استقلال، آقای مجیدی است و تلاش اصلی این هیات مدیره برطرف کردن دغدغه‌های مالی و لجستیکی کادرفنی و بازیکنان است.»


در ادامه این بیانیه مدعی شده که کادر قبلی با مدیران تیم همکاری نداشته و از این به بعد شرایط اینگونه نخواهد بود: «برخلاف کادر مدیریتی پیشین که چند صدایی در آن به وضوح دیده می‌شد، هیات مدیره جدید استقلال همدل است.»


در ادامه بیانیه باشگاه استقلال، نسبت به پست اینستاگرامی مهدی عبدیان آمده است: «اتفاقات شب گذشته نشان داد که چه جریان‌هایی در حال لطمه زدن به استقلال هستند. هیات مدیره‌ای که برای برخی از اعضایش استقلال اولویت چندم را داشت و هیچ تلاشی در سال ۱۴۰۰ برای حل مشکلات این باشگاه نکرد و تنها یک جلسه برگزار کرد که آن هم خروجی خاصی نداشت، جایش را به هیات مدیره‌ای پر تلاش و منسجم داده که اولویتش تنها استقلال است.»


در پایان باشگاه از هواداران خود درخواست کرده است تا به اعضای جدید هیئت مدیره و مدیران باشگاه فرصت داده شود: «باشگاه استقلال از کلیه هواداران خود و صفحات مجازی هواداری می‌خواهد با حمایت و فرصت دادن به کادر مدیریتی این باشگاه، سهم  خود را در حل مشکلات استقلال ایفا کنند. بدون شک با همدلی و انسجام، به زودی شاهد حل مشکلات و در ادامه موفقیت استقلال خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها