کد خبر : 1763556 | 03 تیر 1400 ساعت 11:48 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد بزرگ ویستا توربین

لیگ 2؛ شهید قندی در آستانه صعود به پلی آف

در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی های لیگ 2 رقابت در بالای جدول برای صعود مستقیم به لیگ یک و حضور در بازی پلی آف داغ و فشرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی ها در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم یعنی سه تیم به دسته اول صعود خواهند کرد. صعود مس شهر بابک با مربیگری وحید رضایی در گروه ب قطعی شده است. در بازی های این هفته و در گروه الف ویستا توربین که چند هفته ای است ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان است دست به کار بزرگی زد و شهرداری همدان(صدرنشین) را با نتیجه دو بر یک شکست داد. حالا شرایط جدول به گونه ای است که اگر در دو هفته باقی مانده ویستا توربین به این روند ادامه دهد و شهرداری همدان باز هم دچار لغزش شود این ویستا توربین است که قهرمان خواهد شد و مستقیم به لیگ یک صعود خواهد  کرد.

 

با این نتیجه شهرداری همدان 46 امتیازی باقی ماند و ویستا توربین هم شمار امتیازات خود را به عدد 41 رساند. مس نوین کرمان 3 گل به محتشم تبریز زد تا همانند ویستا توربین شمار امتیازاتش به عدد 41 برسد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ی سوم جدول بایستد. در این گروه علم و ادب تبریز هم شانس صعود به مرحله ی پلی آف را دارد به این خاطر که با پیروزی دو بر صفر در برابر آوالان کامیاران به امتیاز 40 رسید. این تیم برای صعود به مرحله ی پلی آف در دو هفته باقی مانده منتظر لغزش ویستا توربین و مس نوین کرمان است.

 

1615682

 

نتایج بازی ها در هفته ی 24 و در گروه الف از این قرار بوده است:

 

*ویستا توربین تهران۲ - ۱شهرداری همدان
*مس نوین کرمان۳ - ۰محتشم تبریز
*علم و ادب تبریز۲ - ۰آوالان کامیاران
*امید گناو۰ - ۱سپیدرود رشت
*ملی حفاری اهواز۰ - ۰اسپاد تهران
*شهرداری بندرعباس۱ - ۰فولاد نوین اهواز
*نفت و گاز گچساران۱ - ۱ایرانجوان بوشهر

 

در گروه ب همان طور که اشاره شد مس شهر بابک به لیگ یک صعود کرده است. امتیاز این تیم دست نیافتنی است. مس شهر بابک با تساوی در برابر شمس آذر قزوین شمار امتیازات خود را به عدد 55 رساند در حالی که تیم دوم جدول یعنی شهید قندی یزد 39 امتیازی است. شاگردان رضا حسن زاده می توانستند با پیروزی در برابر عقاب تهران دو امتیاز از جدی ترین رقیب خود یعنی شاهین بندرعامری فاصله بگیرند اما در این بازی به نتیجه ی مساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

 

1615683

 

با این نتیجه تیم شاهین بندر عامری با سه گلی که به تیم شهرداری بم زد 39 امتیازی شد و همانند شهید قندی یزد شانس صعود به دیدار پلی آف را پیدا کرد. در این گروه شهرداری ماهشهر هم برای صعود به مرحله ی پلی آف شانس دارد چرا که 36 امتیازی است. تیمی که در هفته ی اخیر در خانه ی تیم شهدای بابلسر به پیروزی یک بر صفر دست یافت. نتایج دیدارهای هفته ی 24 در گروه ب هم این چنین بوده است.

 

 

*شهید قندی یزد۱ - ۱عقاب تهران
*میلادمهر تهران۲ - ۲سردار بوکان
*مس شهر بابک۰ - ۰شمس آذر قزوین
*شاهین بندر عامری  ۳ - ۰شهرداری بم
*شهدای بابلسر۰ - ۱شهرداری ماهشهر
*پاس همدان۲ - ۱اترک بجنورد
نفت امیدیه۱ - ۱نیروی زمینی تهران

دیدگاه‌ها