کد خبر : 1763557 | 03 تیر 1400 ساعت 11:37 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

پرتابگر پارالمپیکی گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک اسم من را در لیست نفرات اعزامی به توکیو در گروه چهارم قرار داده است، اما در پارالمپیک توکیو برای کسب مدال طلا رقابت خواهم کرد.

تلاش پرتابگر پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

به گزارش "ورزش سه" حامد امیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال است که به عنوان دوومیدانی کار شانس کسب مدال طلا در  اردوهای پارالمپیکی حضور دارم و در طی این مدت نیز از نظر امکانات، تجهیزات و دریافت حقوق تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار داشتم، اما نمی دانم چرا در لیست نفرات اعزامی به توکیو در اولویت گروه چهارم قرار گرفتم.

 

وی با بیان این که پیش از این به عنوان دوومیدانی کار شانس کسب طلا در توکیو مطرح بودم، گفت: کمیته ملی پارالمپیک براساس ارزیابی رکورد حریفانم در پرتاب نیزه از سال ۲۰۱۸ تا به الان و همچنین آخرین رکوردگیری که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب داشتم به این نتیجه رسیده اند که شرایط کسب مدال طلا در توکیو را ندارم و من را در لیست نفرات اعزامی به توکیو در اولویت گروه چهارم قرار دادند، حتی یک ماه است که دیگر از مزایای دوومیدانی کاران شانس کسب مدال طلا در توکیو نیز برخوردار نیستم‌.

 

امیری گفت: برای من مهم نیست که در لیست نفرات اعزامی در چه گروهی قرار گرفتم و یا چقدر پارالمپیک به من حقوق می دهد، هدفم کسب بهترین نتیجه در توکیو است و برای رسیدن به این هدف از هیچ‌ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

 

وی اضافه کرد: حدود ۲۵ سال است که در ورزش حرفه ای فعالیت می کنم و معتقدم ارائه لیست نفرات اعزامی به توکیو روی سایت سبب می شود تا ورزشکاران وارد حاشیه شوند، در حالی که در فاصله کمتر از ۲ ماه که به بازی‌های پارالمپیک توکیو باقی مانده، وررشکاران نیاز دارند که از نظر روحی تقویت شوند تا عملکرد خوبی در توکیو داشته باشند. 

 

این پرتابگر پارالمپیکی تصریح کرد: در حال حاضر ماهی ۲۰ میلیون تومان برای خرید مکمل و آماده سازی خود جهت شرکت در پارالمپیک توکیو هزینه می کنم که حقوق پارالمپیک برابر این هزینه ها دیده نمی شود.

 

امیری گفت: پارالمپیک رویداد مهمی است و تمام حریفانم در پرتاب نیزه شاید بهتر از من تمرین کرده باشند اما من صرف نظر از این که رنگ مدالم چه چیزی باشد، برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهم کرد.

 

وی در پایان با بیان این که از نظر قدرت بدنی و رکوردی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم، افزود: اردوی بسیار خوبی با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان در لاهیجان فراهم شده و با رکوردهای خوبی که به ثبت رسانده ام از عملکرد خود راضی هستم و تلاشم تنها کسب مدال طلا در پرتاب نیزه در توکیو است.

 

دیدگاه‌ها