کد خبر : 1763559 | 03 تیر 1400 ساعت 12:22 | 67.2K بازدید | 5 دیدگاه

خرید بزرگ منچستر یونایتد در آستانه نهایی شدن

بیلد مدعی شد جیدون سانچو در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفته است.

خرید بزرگ منچستر یونایتد در آستانه نهایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در تمام طول تابستان 2020 بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافقات لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد انجام شده اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی شود.

 

اکنون و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد ستاره انگلیسی با زنبور ها، شایعات درباره جدایی او نیز قوت پیدا می کند؛ اکثریت منابع انگلیسی ادعا می کنند که منچستریونایتد هنوز جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود تلقی می‌کند و از طرف دیگر برخی شایعات حکایت از آن دارد که چلسی نیز به جذب این ستاره انگلیسی بی میل نیست.

 

 

 

1597183

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد در ماه های اخیر. چند پیشنهاد برای جذب جیدون سانچو به دورتموند ارائه داده اما هنوز توافق قطعی در این زمینه حاصل نشده است. در همین ارتباط نشریه بیلد آلمان مدعی شده که باشگاه انگلیسی پیشنهاد جدیدی را به دورتموند ارائه داده که باعث شده این باشگاه تا حدود زیادی راضی شود و به نظر می رسد که باید انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد را با توجه به این پیشنهاد نهایی تلقی کرد.

دیدگاه‌ها